We the static clears and all is said and done, I will realize that we all need someone.

Har precis sagt hej då till min vän Amanda. Vi kände för att se hitta Nemo idag och drog till videoaffären. Men de hade inte den där för deras ända kopia av filmen hade tydligen gått sönder. Så vi åkte till en annan hyraffär men de hade den inte där heller. Det är ju skandal att det inte har en sån legendarisk film! Så vi kolla efter fler Disney filmer och hyrde Ringaren av Notre Dame. Ingenting slår de gammla klassikerna!

När vi var ute började det att snöa! Helt otroligt att det är dags för sånt redan och det är bara oktober. Är nära på att fly härifrån! Om det inte hade varit för att jag vet att jag åker till USA nästa år hade de kommande månaderna nog varit helt outhärdliga. Känns så skönt att veta att jag kommer här ifrån om ett tag. När jag hörde att detta ska bli kallaste vintern på 1000 år smsa jag mamma som bor i Amerika just nu. Hon skrev "nej vad jobbigt! Har precis landat på L.A.X" som är Los Angeles flygplats. Jag gillar inte henne nu, är så avundsjuk på henne. Hoppas verkligen hon njuter vädret i Cali!

Fredag imorgon, så himla skönt! Ska se vampire diaries med Alexander och sen får jag se vad som händer. Vi hörs imorgon, nu ska jag plugga.

1 kommentarer
Postat av: a

snygga bilder hörru! ;D

2010-10-23 @ 11:59:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0