Come away with me

Hade en såndär trevlig morgon igen. Vakna, kolla på klockan. 06.40. Underbart! Jeans på, tröja på och jag kom ut genom dörre på 10 minuter och han med mitt tåg! Jag är verkligen skillad! Var så himla trött idag i skolan och höll på att somna under minst tre lektioner. Alla förutom matte lektion som var sexualkunskap idag istället. Min matte lärare är bög och och han sa att om alla hade med sig miniräknare till provet skulle vi få höra hans historia. Jag tycker det är jätte bra att man pratar om homosexualitet för fördommar består alltid av okunnighet.

I alla fall så slutade jag 15.00 idag men ändå kom jag just hem. Jag väntade med Josef ett tag. Han är feminist, det är så kul att höra det komma ifrån en kille! Så vi pratade om jämnlikhet ett tag och sedan tog jag tåget hem.

Det satte sig en tjej brevid mig på tåget, hon sa att hon skulle till Alingsås för att träffa en kille hon träffat på en match. Hon var så himla nervös och söt. Eftersom att hon aldrig varit i Alingsås innan så erbjöd jag mig att visa henne till torget, där hon skulle träffa honom och jag stod och väntade med henne tills han kom.

Och nu är jag äntligen hemma! Äntligen för att jag känner mig lite små sjuk och vill bara ligga under täcket i ett par timmar. Ska droga mig lite med alvedon, te och klementin och hoppas på att jag snart känner mig lite bättre. Jobbigt att jag nån gång under kvällen måste packa. Om jag känner mig själv så kommer jag dra ut på det så lång som möjligt och sen bara kasta ner dugliga kläder i till en stor hög i min väska.

Å gött, pappa ringde nu och sa att han har pizza med sig hem!

Min webcam är super bra. Den har 23 megapixel och tar knivskarpa bilder ; )

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0