Behind these castle walls

Idag har jag varit på min förra skola och tagit ut gammla betyg som jag inte kunde hitta hemma, det behövdes till mina ansökningar. Var där med Kimona och vi träffade på en massa gammla lärare och pratade med dem en stund. Var konstigt att gå i korridorerna, ingenting hade liksom förändrats alls. Saknar tiden där väldigt mycket.

Nu måste jag plugga, städa, tömma maskinen och en massa andra tråkigheter. See you later :)

Är det höst eller? Det har varit en väldigt grå dag i Alingsås idag.

2 kommentarer
Postat av: bella

SV: jag vet inte hur stor chans det är att hamna i sitt delstatsval men det verkar som om dom som är i USA det här året har kommir dit dom ville iallafall :D så kanske 60-70 procent om inte mer :D

2010-11-15 @ 17:41:54
URL: http://bellaiusa.blogg.se/
Postat av: Katt

nolhaga </3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0