So get your ass up, show me how you burlesque

Nu ær jag i Danmark! Kom hit kring 3 och hade super mysig julafton nr 2 igår med mamma och mormor. De hade væntat med att æta julskinka och ris a la malta tills jag kom! Mamma sa att det kændes som om julen startade nær  hon hæmta upp mig vid bussen i Danmark.  

Jag fick jætte fina julklappar. Bla fick jag 1000 kr av mormor så nu ska jag till stan och shoppa. Tror jag ska spara mycket av pengarna til USA dock. Ikvæll ska jag äntligen, äntligen, äntligen iväg se Burlesque! Den släpps i Sverige om ca en månad men hær ær det reklam før filmen  i vartenda busskur. 

4 kommentarer
Postat av: amanda utbytesstudent USA

Härligt att vara i Danmark :)

2010-12-27 @ 12:49:19
URL: http://amandakingen.blogg.se/
Postat av: Bea

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHhH JAG VILL OCKSÅ SE BURLESQUE NUUUUU

2010-12-27 @ 16:04:30
Postat av: Eira

Bea: DEN VAR SÅ JÆVLA BRA!! JAG HOPPA OMKRING SOM EN GALNING NÆR EFTERTEXTERNA BØRJA RULLA IN!! UTAN TVEKAN MIN FAVORIT FILm!!!

2010-12-27 @ 21:19:41
URL: http://honeyandmoon.blogg.se/
Postat av: Canisa

ÅÅ ja vill också se! Har fixat biobiljetter så jag ska väl se den så fort den kommer till Sverige, fattar inte varför dom måste vänta så länge :(

2010-12-30 @ 09:59:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0