Fråga

hanna om Live your life:
hejhej! :) jag ska kanske åka till usa 2012 (USA har snart mina papper, så får vell se hur det går) iaf, jag ska också åka med explorius, och har tänkt att önska delstat..Men kan man önska hur som helst?skulle jag kunna önska florida, arizona, california?för florida ligger ju långt ifrån ca och az.. vet du hur det funkar? :)

Svar: Hej Hanna! Jag har problem med att svara på din fråga i din blogg så det får bli här, hoppas det går bra. Man kan välja delstatsval helt random! Det är ju staten  de går efter och inte vart de ligger. Jag valde tex California, Arizona och Rhode Island, Rhode Island ligger ju east och AZ och CA ligger west. Så det behöver du inte tänka på. Kul att du vill åka och lycka till med allting! :) Nu har du massor framför dig så om det kommer upp fler frågor så får du gärna ställa dem så ska jag försöka svara så gott jag kan. Kram :)
1 kommentarer
Postat av: DEMI LOVATO

varför valde du rhodeisland?

2010-12-19 @ 15:47:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0