No dawn, no day, I'm always in this twilight

Denna nya bild ifrån Breaking Dawn är så himla fin tycker jag! Breaking Dawn är den näst sista filmen ur Twilight serien. Hoppas, hoppas, hoppas att denna filmen blir bra, boken förtjänar verkligen det!
Än så länge har ingen av filmerna imponerat mig, bäst tycker jag ändå att eclipse är, tvåa twilight och sist new moon. Böckerna är dock hur bra som hellst, har läst dem flera gånger på både svenska och engelska och har haft problem med att läsa andra böcker efter den serien för jag tycker inte att några har vägt upp. På väg är ändå en bok som Thezi tipsade mig om som heter Beastly och är en modern version av Beauty and the beast. Den kommer nog någon gång i veckan, ska bli kul att läsa något igen. Hoppas den är bra :)
4 kommentarer
Postat av: Anonym

snälla kan inte du berätta lite mer om vad du tyckte om Burlesque? kram kram

2011-01-17 @ 19:07:50
Postat av: Anna

Åh, Twiligt abstinens på hög nivå! Jag hoppas att filmen kommer att göra boken rättvisa, det kanske blir bättre då den delas upp i två delar? Iallafalla så längtar man massor :)

SV: Jo, Gabriella är utbytesstudent i Schewiz :) Ha det fint! Kram

2011-01-18 @ 21:25:01
URL: http://annafilippa.blogg.se/
Postat av: Breakingfree.se - Zac E, Vanessa H, Ashley T m.fl

"Beastly" är bra och det var kul att läsa en modern "Skönheten & Odjuret"-berättelse.

2011-01-20 @ 17:49:54
URL: http://www.breakingfree.se
Postat av: i :)

Hej! fin blogg :D jag ska också åka som utbytesstudent detta år 11-12, fast med en annan organisation :)

2011-01-24 @ 01:51:36
URL: http://bigcity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0