I wanna dance, and love, and dance, again.

Hej ni! Tänkte lägga upp lite bilder från min yeeeaaarboook som jag fick i måndags innan jag åker iväg och kollar på skolans choir concerts med Austin, Libby och Tessa. Jag Kiana och Austin gick till yearbook signing pary och fick våra böcker, efteråt åkte vi till Dairy Queen och åt glass. Den är jättetung ju så jag funderar på hur jag ska få hem den till Sverige men den är ju proppad med bilder och minnen, jättebra för mig att kolla i och vänner och familj så det får lösa sig bara. Har redan en massa som signat den med gulliga texter, resten av skolan får sina böcker på måndag så jag antar att alla komma springa omkring med dom i skolan då. Jag skrev ju faktiskt ett uppslag om utbytersstudenter när jag tog yearbook som class så det är lite coolt att bläddra och se "By Eira Ljungberg" på en av sidorna. Anyways, nu behöver jag stoppa så jag har tid att ladda upp bilder haha. Ha en fin dag!

Haha Wade!

2 kommentarer
Postat av: cajsa

wade är välkommen hit! han verkar så rolig ;)

2012-05-11 @ 09:17:42
Postat av: sandra

asså gud förlåt för att jag låter som negativ tjej nummer ett men vissa amerikanare är så jääkla pantade, kan inte ha kul att ha rykte som allmänt tröga i huvudet :/ Typ som en president kandidat som sa att månen skulle bli en delstat, hahah kom igen! Lycka till med det säger jag bara.

2012-05-11 @ 21:12:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0