Salt in the air, sand in my hair.

Hej fina ni, nu är väskan packad och jag drar till Puerto Peñasco, Mexico! (Si abuelo-fuser, me comer anvendar mino Espanol kunskapero! Voy a comer los cajos!) För alla som inte viste det så är jag en mästare i Spanska och langat hem MVGt alla mina strålande terminer. That was a lie. Ska dit med mina utbytisar och vi ska sova och ha bonfire på stranden, grilla smores och åka båt, sola och bada. Helt okej eller? I'm so super duper excited. Känns som om jag skrivit sånahär inlägg ett par gånger nu men jag kunde inte vara gladare för jag älskar ju att resa. Ni får återigen ha en lovely helg och så är jag tillbaka på måndag igen. Love. 



Har en fråga till dig; hur ser din mobilsituation ut?:) Förklara liksom allt, abonnemang eller kontantkort, internet eller inte internet, bra eller dålig mobil, osv? Please, du vet att jag är nyfiken inför mitt egna kommande utbytesår :) xx
Svar: Hi doooollll! Jag har unlimited texting, calling and internet som jag betalar monthly med kontantkort. Har ju en blackberry curve och den är helt okej. Anything else? Love you!

men åå söte!
Jag hade dött av längtan att få krama honom.
kram
Svar: Det gör jag!

All good things come to an end, don't they? :/
Svar: They do! Men när något tar slut börjat nått nytt, har så mycket kul att se fram emot i Sverige nu :)

Är du Junior eller Senior ? Och är det bara seniors som får gå på prom ? :) btw ÄLSKAR din blogg ! :D
Svar: Jag är Junior och det är Juniors och Seniors som får gå. Men om en freshman eller sophmore blir invited från en jr eller snr får de också gå. TACK!

Alla klänningar var fina! :) vad använder du för schampoo btw? Ditt hår ser så lent ut :)
Svar: Jag tycker att mitt hår är ett skatbo så tack! Använder antingen Aussie eller Victoria's Secret so sexy ;)

Herregud! Den vita vad det finaste jag har sett!! Åhhhhh avis. Frågar killarna ut tjejerna precis som i filmerna? Alltså storslaget, typ att de skriver PROM på en bro när tjejerna åker förbi, eller om de ställer sig på kaffeteriabordet och skriker/ dansar en segerdans innan de frågar? (heehe) Eller är inte lika "seriöst" som man kan tro?. Och vem ska du gå med? Underbar blogg btw! Puss
Svar: Dom har inte riktigt börjat fråga än för det är i maj men har hört att det brukar vara en rätt big deal, kanske inte riktigt så stort, det är nog lite filmaktigt dina exempel. Men stora skyltar, massa balonger, skriver över hela bilar och gör små överaskningar och så. Jag lovade min vän att ställa upp och vara hennes partner för hon gjorde precis slut med sin pojkvän så jag ska vara hennes singlelady haha

Hur kan man inte vara brun när man bor i Arizona????? :o haha, du är brun å snygg?? Pusss
Svar: Bra fråga, dom håller sig borta från solen här.. knep som tusan. PUSS

Chandler Mall ligger typ 20 min med bil ifrån där jag ska bo :D
Saknar dig min pingla! Så vacker du är <3
Svar: Det är SICK! You're gonna love it! Och jag saknar dig, snart så. Tack finis och rakt tillbaka till dig.

ska du inte byta profilbild? :)
Svar: Kanske jag borde haha

hej, ville bara förklara lite om hunger games haha..
grejen är att alla i The Capitol har det bra och har blivit uppväxta med att the hunger games bara är någon slags "dokusåpa". det är också bara de i the Capitol som hejar på och tycker att det är kul, mest för att inga av deras barn måste vara med.
anledning till att the hunger games ens existerar är ju för att distrikten gjorde uppror och the Capitol vill liksom visa för de hur små de är, liksom "vi tar era barn och mördar dom och det är inget ni kan göra åt saken". det är också obligatoriskt för alla att titta på spelen så även om man inte vill så måste man. såå, där har du lite svaret på det du tyckte var konstigt
Svar: Ja jag vet, tycker fortfarande som jag gör. Men tack :)

får man lägga till dig på facebook? (a)
det känns liksom som att vi känner varandra för att jag läst din blogg så länge hiihih
Svar: Haha aw, ja men det är klart du kan Eira Ljungberg heter jag :)
4 kommentarer
Postat av: Fuser love you

Jag dör vad du är rolig!!! ;D har saknat det som tusan. Tror btw att du har skickat lite sol hit för det har vart soligt ett tag och ska fortsätta vara det! Några har till och mer shorts ;) yo saknear digo amigo <3

2012-03-30 @ 14:44:16
Postat av: Jojjo!

Hejsan! Älskar din blogg och jag har en liten annorlunda fråga! Jag har hört att svenskar är generellt snyggare än amerikaner, är det så? Både att vi har snyggare klädstil och finare ansiktsdrag eller vad man ska säga, hehe.. :)

2012-03-30 @ 19:41:17
URL: http://pumpapaj.devote.se
Postat av: Sofia

Hej :) Tänkte ställa en fråga om ISE och explorius.. Är det så att man får ett visst datum att åka hem och man MÅSTE åka hem på det datumet, eller kan man åka hem strax innan visumet går ut om man hellre vill det? Och har ens avresedatum något att göra med hemresedatumet? Typ att man ska vara där säg 300 dagar och när man har varit det så ska man åka hem? :) Kram

2012-03-31 @ 18:49:08
Postat av: Mathilda

Har du fotat alla dina bilder som är på weheartit själv? :)

Och sedan har jag en till fråga; är det inte otroligt jobbigt att vara borta så länge ifrån familjen, pojkvännen och vännerna i Sverige? Hur var det dem första dagarna? :) x

2012-04-02 @ 20:00:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0