Even though we change and finding our own place in the world, we know that when the tears fall or the smile spreads across our face,we'll come to each other because no matter where this crazy world takes us,

nothing will ever change so much to the point where we're not still friends.
Jag stod inne på IKEA för en timme sen prata med min fantastiska vän för första gången på 7 månader!! Det ringde med ett konstigt nummer och jag bara tänkte, vem är detta? Och så hör jag på andra luren "Det är Lina!" Awh, herregud vad jag saknar henne, ville ju bara gråta rakt där. Det var underbart att höra hennes glada röst igen och jag tror att jag kommer kunna leva på den stunden ett bra tag. Det är så konstigt när man varit så nära sen sexan och alltid funnits där för varandra i både vått och tort och nu inte ha någon kontakt nästan alls. Men även om det var mer än ett halvår sen vi senast prata så kändes det som om vi inte varit ifrån varandra alls och det är nog då man vet att man är nära trots alla min och all tid. You can't seperate two hearts that really cares.
Nu ska jag ta på mina 6 inches heels och åka iväg till Olive Garden och fira min vän Brooke's 17 års dag! Hon får en massa goa svenska grejer från mig. Påskgodis, swedish fish, påskmust, svensk choklad och massa annat för hon kallar mig alltid IKEA. Om ni kollar på inlägget nedan så är det hon med "Sweden" lappen på magen. Hon spelade mig i hennes grupp's video i tv production. Nu måste jag kila. Hörs imorgon. Ha en underbar helg!

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0