Look like a girl, act like a lady, think like a man, work like a boss

Vilka minne du kommer att bära med dig. Ser helt underbart ut.
Har själv adlrig varit till Kalifornien, men Ken bodde ett tag i Long Beach, men han har lovat at ta mig tillbaka dit för en raodtrip :)
Svar: Jag veet!! Helt galeet. Aha vad kul, då måste du verkligen åka till San Diego i alla fall, åk till La Jolla, så himla fint!

Snälla snälla läs böckerna!!! Så hiiimla bra. Jag hade många kompisar som sa exakt så här till mig men jag var skeptisk och ville ändå inte läsa. Folk sa liksom att det var de bästa böckerna de läst men jag var bara tjurig och sa att näää jag gillar inte den typen av böcker, inte min genre tyvärr. Men sedan var vi tvungna att läsa den första boken på svenskan i skolan, och jag var helt fast! Så fort vi gjort klart uppgiften i skolan läste jag snabbt tvåan och trean bara för att dom var så otroligt otroligt bra!! Men ja hoppas att du inte är lika tjurig som jag och kanske iaf kan tänka dig att börja läsa, utan att du blir tvingad av skolan ;) Pretty pleeease
Svar: Aa jag får nog göra det, alla är ju helt fast, lämnar inte ens böckerna när de är påväg till nästan lektion utan går i korridorerna och läser, så jag får nog ge dem en chans haha. Kram

måste bara säga att om man har läst böckerna så vet man att de här spelen har ett syfte :) inte ett särskilt bra men det är liksom inte bara för skojs skull. Tror det stog i inledningen till filmen också :)
Svar: Aa jag vet, det var något om the capital lalala. Men jag tyckte endå det var så stört med alla som heja på och stöttade the games som underhållning typ

Om du har Tumblr vad heter den isf? :D
Svar: Jag hade en men postar inget längre utan följer bara en massa tumblrs :)

Hej!
Älskar din blogg och dina bilder är underbara!
Satt nu och tittade tillbaka på äldre bilder och såg (i inlägget "corona del sol high school") att du kramade någon som hade en EXTREMT fin ryggsäck. Du skulle inte kunna fråga vad det är för märke? <3
Puss...
P.S Hur mycket engelska tycker du att man behöver kunna och hur bra uttal behöver man ha för att känna sig trygg eller över huvud taget kunna åka och vara utbytesstudent i USA?
Svar: Wie, tack! Den är från Jansport tror jag som typ allllaaa på min skola har. Hm, alltså så länge man kan hålla ett samtal och förklara sig. Sen så tycker de flesta att det bara är sött, och sexigt, med accenter haha so

Är det där en iPhone 4 du har i handen på bilden? What ever happened to the blackberry? :(
Svar: Yes det är en iPhone men den är inte min, har fortfarande min lilla blackberry ;)

Yeaah, the hunger games är huge i Sverige också! Saw it yesterday and i hate to admit it (and this is hard coming from a twilight fan) but man, i seriously think the hunger games is sooo much better! I Adore everything about it, not to mention the gorgeous men staring the movie! Team peeta all the way! :D
Har du läst böckerna förresten? Älskar din blogg Eira!
Lots of love! Xx
Svar: And I love your comments cutie, I think you're my best followers haha! ;) Yeah the movie was good, I get it why so many people are obsessing about it. I haven't but I will I think. Is it good? Tons of love back!

Jag ska också se hungerspelen ikväll!! Åh vad kul, helt plötsligt kändes det som om vi var liiiiiite närmare varandra <3 nu ska jag precis gå upp å döma lite handboll å tjäna pengar, du ska la gå och lägga dig snart. Pusssssss fuser
Svar: Hihi hungerspelen, vad kul det lät. Ja men precis, åh jag saknar dig så mycket ditt knas. Vad kul med handbollen. Hoppas det gick bra! Massar kramar TÖLPEN

Älskar den låten! we are young - Fun :)
Svar: Ja jag med, har sjungt på den hela helgen!

Skrev just färdigt final draft för mitt Junior Project in English. Värt att fira!
3 kommentarer
Postat av: Jaw

Heh, hope you don't mind my writing in english. But yeah, the books are awesome. If you liked the movie you sure as hell wont be disappointed when you're done reading the books

Oh, and one more question! Are you on twitter? I made an account just now actually and i'm kinda obsessed, would be awesome if you had!

Take care! xx

2012-03-26 @ 17:51:32
Postat av: Anonym

får man lägga till dig på facebook? (a)

det känns liksom som att vi känner varandra för att jag läst din blogg så länge hiihih

2012-03-26 @ 20:31:20
Postat av: Anonym

hej, ville bara förklara lite om hunger games haha..

grejen är att alla i The Capitol har det bra och har blivit uppväxta med att the hunger games bara är någon slags "dokusåpa". det är också bara de i the Capitol som hejar på och tycker att det är kul, mest för att inga av deras barn måste vara med.



anledning till att the hunger games ens existerar är ju för att distrikten gjorde uppror och the Capitol vill liksom visa för de hur små de är, liksom "vi tar era barn och mördar dom och det är inget ni kan göra åt saken". det är också obligatoriskt för alla att titta på spelen så även om man inte vill så måste man. såå, där har du lite svaret på det du tyckte var konstigt

2012-03-26 @ 21:57:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0