You're my fire when I'm cold. I want you to know you had me at hello. Baby when you stole my cool.

Hej vänner. Det var lite segt att komma tillbaka från Spring Break idag, hade lätt kunnat ha en vecka lov till. Blir så knas att komma hem ifrån semester och hoppa in i skolan igen. Men det var kul med kramkalas med alla man saknat under lovet. Visade upp min nya hårfärg. Färgade ett par nyanser mörkare igår kväll och jag blev supernöjd. Kul med förändring. Nu har jag förresten bara en quorter var i skolan (skolåret är indelat i fyra delar och jag har nu gått tre) Jag började ju gråta bara på tanken att jag skulle åka härifrån för ett par månader sen men 10 veckor till känns tro det eller ej väldigt lagom. Vad tusan heter homesickness på svenska nu då? Hemsjuka? Ni vet vad jag menar. Hur som hellst har den börjat smyga sig fram lite smått. Idag har jag åkt till the mall och shoppat. På underbara, billiga Forever21 hittade jag en fin blå sommarklänning för 12 dollars! Fick i mig två portioner av froyo (too good to just have one) Coconut froyo med heath crumbles är allvarligt talat på listan av vad jag älskar bäst i livet. Jag orakade aldrig unpacka igår (jag springer till dator och laddar upp bilder istället, sån stor bloggnörd är jag..) Så jag ska fixa tvätten nu och försöka komma i säng tidigt.


älskar din blogg! :)
Svar: Tack kära du, jag älskar kommentareren.

Är det du, din värdsyster på bilden?
Svar: Ja

Hej! Jag har själv funderat på att börja skriva här. Varför har du valt att blogga här och inte någon annanstans?
Svar: Du menar på blogg.se? Jag har ju testat alla möjliga, tror jag sammanlaggt har haft typ 5 bloggar. Så jag har testat devote, blogspot, tumblr och alla möjliga. Blogg är den jag tycker är snyggast och renast. Gillar den bäst, kanske för att de flesta har den också.

Asså åååh, du är så söt! Man vill bara doppa dig i choklad och äta upp dig! Älskar för övrigt när du videobloggar:D
Svar: Haha go kommentar! Kram på dig :)

Åhhhhhhhhhh jag vill med surfa!!!! Du måste lära dig så att du kan lära mig på vårt älskade playan sen!!! Haha ;) du är brun och snygg tölpen. Pussssssar å kramar i mängder.
Btw, tror jag början känna som du gjorde på spanskalektionerna nu. Jag är ett frågeteckan!! Abuelo
Svar: Men FUSER, vi får surfa ihop!! Haha ja på playan ;) Och du är snygg och mörk och korthårig! Ser så fram emot att se det :) Det var på tiden! Tack för att jag inte är ensam längre. Men spanska är så mycket roligare när man inte fattar ett skvätt. Gör upp dina egna tolkningar av texterna och så, sen tar du "språklig medvetenhet" istället, det blir kanon! Du är 123 av 5 toasts!
5 kommentarer
Postat av: Michelle reyes

Eira, hur mycket får du i "månadspeng"? Jag ska åka till USA 12/13 och jag vet inte hur mycket man ska ha i månaden! Explorius sa att 2000 räcker men det verkar vara så lite! Kram

2012-03-20 @ 10:48:40
URL: http://ellaiusa.blogg.se/
Postat av: Bea

HEEEEJ SNYGGING :)

Älskar dina bilder haha de är så härliga att kolla på !!



En fråga, vilket program redigerar du bilderna med? Ljuset blir så fint på dina bilder, och kontrasterna whooo. Miss u dudeee xx

2012-03-20 @ 17:59:13
Postat av: Olli

Hemlängtan:)

2012-03-20 @ 18:05:26
URL: http://oollis.devote.se
Postat av: Victoria

ÅÅH vad härligt de måste ha varit att få träffa din mamma igen. Kan verkligen föreställa mig ilken lycka det måste ha varit!!!

2012-03-20 @ 22:54:51
URL: http://victoriasusa.blogg.se/
Postat av: Bea

Är det där en iPhone 4 du har i handen på bilden? What ever happened to the blackberry? :(

2012-03-24 @ 17:09:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0