Home is where your heart is.

Hemma ifrån en helt underbar helg i San Diego! Det var svårt att åka där ifrån kan jag säga, blev helt kär i staden. Just nu står det tätt mellan San Diego och New York på ställen jag gillar bäst här i USA så länge. Tror faktiskt att San Diego vinner. Alla älskade palmer, höghus och alla lyxiga villor uppe på bergen, stranden, alla helt underbart trevliga människor. San Diego hade verkligen en äkta California feeling. LA är nog staden de flesta förknippar med Cali men jag hade verkligen valt San Diego framför. Tusen gånger mycket mysigare, charmigare med mer karaktär och inte lika main stream och för att vara ärlig, inte lika trashy looking. Visst Los Angeles har Hollywood, the walk of fame och allt det där men San Diego är så mycket finare. Och jag och alla mina tusen drömmar drömmer om ett litet hus på La Jolla eller Coronado Beach där man kan äta frukost på The Clapton's, surfa om dagarna och typ leva lycklig i alla sina dar. Surfa förresten var så himla coolt, kände mig som superwoman i min lilla våtdräkt, surfa var nog inte min talang dock, det var sjukt svårt men otroligt kul ändå. Nu ska jag nana. Vi hörs imorgon :)



3 kommentarer
Postat av: Alexander

Home is where your heart is, but what a shame, 'cause everyone's heart doesn't beat the same - Green Day, Jesus of Suburbia

Postat av: Tilda:)

Vem är på bilden längst upp till höger?:)

2012-03-20 @ 12:46:24
Postat av: iiiden

härliga Bilder!:)

2012-03-20 @ 20:36:26
URL: http://iiiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0