To show that they don't owe me

Hunger Games var bra gjort och den var bra, spännande och så, men för mig gillade jag inte riktigt handlingen. Om man ska slåss tycker jag i alla fall att det ska ha ett syfte och för något bättre men denna handlade om barn som slaughter varandra bara för spel. Knepigt tycker jag. Men det var kul att se för den är verkligen omtalad här borta. Känns som om varenda kotte på min skola läst böckerna och är helt tagna så de måste ju vara bra. Castet var ju här i mitt mall för ett par veckor sen och signerade och det var såklart en stor grej. Har för övrigt gått på väldigt många filmer i år känns det som, några av dom jag sett är The Help, One day, The Lion King 3D, Shark night, In time, The Vow, Beauty and the beast 3D, Parnormal activity 3, Hunger Games, Breaking Dawn, New Years Eve, Hugo, The Descendants, This means war. Det är rätt konstigt när man märker att vissa inte ens kommit ut i Sverige än, typ the vow som kommer i maj eller nått sånt tror jag? Det är ett av plussen med att bo här, man får allting först. Och ett annat är att man inte behöver se filmerna med subtitles, vad det nu heter på svenska. Och biobiljetter, precis som allt annat, är så mycket billigare och kostar typ bara 60.

Lite mer bilder från San Diego. Vill tillbaka!!

 

3 kommentarer
Postat av: linnea,

måste bara säga att om man har läst böckerna så vet man att de här spelen har ett syfte :) inte ett särskilt bra men det är liksom inte bara för skojs skull. Tror det stog i inledningen till filmen också :)

2012-03-25 @ 10:04:19
URL: http://dinnerandamovie.blogg.se/
Postat av: Alma

Snälla snälla läs böckerna!!! Så hiiimla bra. Jag hade många kompisar som sa exakt så här till mig men jag var skeptisk och ville ändå inte läsa. Folk sa liksom att det var de bästa böckerna de läst men jag var bara tjurig och sa att näää jag gillar inte den typen av böcker, inte min genre tyvärr. Men sedan var vi tvungna att läsa den första boken på svenskan i skolan, och jag var helt fast! Så fort vi gjort klart uppgiften i skolan läste jag snabbt tvåan och trean bara för att dom var så otroligt otroligt bra!! Men ja hoppas att du inte är lika tjurig som jag och kanske iaf kan tänka dig att börja läsa, utan att du blir tvingad av skolan ;) Pretty pleeease

2012-03-25 @ 12:06:10
Postat av: Madeleine

Vilka minne du kommer att bära med dig. Ser helt underbart ut.

Har själv adlrig varit till Kalifornien, men Ken bodde ett tag i Long Beach, men han har lovat at ta mig tillbaka dit för en raodtrip :)

2012-03-25 @ 20:10:32
URL: http://minamerikanskaresa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0