Recent pics

Hey all you beautiful-gorgeous people! Det är fredag och jag har spriing breaakk, lovely!!
Om ett par dagar åker jag och familjen iväg till San Diego och det kommer bli så härligt och jag ska ta surfing lektioner och grejer, kommer bli hur bra som helst. Har inte hänt så mycket i veckan men det har varit soligt som vanligt och sommarvärme, typ sådär 35 grader och jag mår bra. Jag mår så mycket bättre just nu än vad jag gjorde för ett litet tag sedan. Saker är inte riktigt annorlunda men jag är i USA och lever min dröm jag tycker att det är nog för att ha ett leende på läpparna. Efter att jag kom hem från California så har det varit mycket bättre. Vad härligt att komma iväg och fylla huvudet med annat, att min pojkvän fick tillbaka pengar på sin mobil för jag har blivit pinsamt beroende av att höra hans röst varje dag.  (jag pratar med Paula just nu och hon hälsar hejhejhejhehehjehehjejhjjjjjj) Ooops, nu kom min LC och jag måste kila, ska sova hos henne inatt och imorgon tillsammans med min norska vän. Puss på er och ha en underbar helg :)


Me & Alexann
Victory Assembly för att vårt basketlag vann state!
Another pic from Brooke's birthday dinner
Lunch with Alicia at Jack in the Box

Den här veckan har man kunnat rösta fram Spirit Director och vice president. Mina röster gick till mina vänner Jovonnie och Tessa. Alla kandidater har gått omkring och delat ut godis och "vote for me" lappar och sånt. Spirit!
En bild från när jag, Louis, Elijah och Lesslie gjorde waffles
Om morgonen har det börjat bli jätte ljust och här är min skola

I History Class har vi kollat på Saturday Nigh Live två lite då och då (telling you school is not as serious here..) och dom gjorde en skit med någon som tydligen skulle vara från Sverige och hette typ Schmokeschmi och hade en tysk accent


Me and my family went to see the musical Wicked, it was very cute and well-made and a fun experience.


Some friends some Dance

7 kommentarer
Postat av: Sandra

Är din pojkvän också utbytesstudent eller är han amerikan? :)

2012-03-10 @ 00:44:17
Postat av: Anonym

vem är din pojkvän ? :)

2012-03-10 @ 11:15:30
Postat av: Emelie♥

hej, du har väl lagat svensk mat till din värdfamilj ? :)

vad tyckte dom om den ? :)

var den god, äcklig, konstig o.s.v :p

2012-03-10 @ 14:07:10
URL: http://eemeliebbergqvist.blogg.se/
Postat av: Anonym

Lite udda fråga kanske, men har de kladdkaka i USA? För det är ju inte fullt lika som brownies, haha :)

2012-03-10 @ 15:57:38
Postat av: Celine - mamma uppgraderad med AS | Tävla hos mig

Alltså, jag förstår inte. Vad är LC, en förkortning antar jag. Men vad betyder det på svenska? Varför skall du sova hos henne? förvirrad



Missa inte att vara med i mina tävlingar. För du gillade väll också kakor tex?

2012-03-10 @ 16:37:23
URL: http://phantazia.blogg.se/
Postat av: Fröken Ågren

Hej EIra! Jag har en väldigt viktig fråga. Vet du vem Joseph Kony är och vet dina vänner i USA det? Han har kidnappat tusentals barn och tvingat dem att gå med i Lord's Resistance Army. Det finns en film på youtube där man får veta mer och vad man kan göra som individ. Se den om du inte redan gjort det, den finns upplagd i min blogg. Sprid det till dina vänner och dina läsare för att göra världen till en bättre plats!



I övrigt vill jag säga att din blogg är inspirerande till tusen, blir alltid glad när jag tittar in här. Tack! :)

2012-03-10 @ 23:05:19
URL: http://alwaysandbelieve.blogspot.com
Postat av: Hanna Ek

Hej! Jag har just nu några pågående tävlingar du kanske vill delta i, och det skulle vara roligt om du ville lägga en åsikt om vad du tycker om min blogg för jag har precis gjort om den. Kram / Hny

2012-03-12 @ 07:46:01
URL: http://hnny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0