I carry your heart with me, I carry it in my heart.

Hej på er. Jag har haft en loovely dag, fikat och hängt vid poolen. Och skjutit upp mina läxor så detta blir ett fort inlägg. Funderar på en frågestund för jag är på frågehumör. Anyways, det är spirit week i skolan,
Monday: College day
Tuesday: Swoll Cats and Kitties day
Wednesday: Around the World day
Thursday: Hipster Day
Friday: Superheroes and Villains day
Så imorgon är alltså around the world day så jag ska ta fram min indre Swedish pride till skolan. Vikingar horn och allting haha, får se till att ta en bild. Min kompis fick för övrigt smaka på svenskt knäckebröd idag och sa att det smaka papper... Dags för plugg.

HEEEEJ SNYGGING :)
Älskar dina bilder haha de är så härliga att kolla på !!
En fråga, vilket program redigerar du bilderna med? Ljuset blir så fint på dina bilder, och kontrasterna whooo. Miss u dudeee xx
Svar: Haha haallllllloooo hottie! Well thank you hun. Gör det med appen instagram som är gratis och superenkel, vet i alla fall att den finns för iphones och ipods men vet inte riktigt hur det är med andra märken. I miss you too ditt knas! AND YOU ARE GOING ON AN EXCHANGE YEAR TOO!! Caalppeeeeeeeee <3 I wanna see you before you leave okaaay?

är det din mamma som är med på bilderna i detta och förra inlägget? ;o
Svar: Det är en nära vän till familjen som kom och hälsa på :)



7 kommentarer
Postat av: Vicki

Vad heter du på instagram?!:D

2012-03-21 @ 07:19:21
URL: http://vickiso.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Hej Eira.



1. Vad häände med frågestunden med din kompis desire eller vad hon nu heter?



2 Vad är det första du vill äta när du kommer hem till sverige? då menar jag mat. :)



Ha en bra dag Eira. Din blogg äger :)



2012-03-21 @ 08:24:15
Postat av: anna

Vad heter du på instagram?

:D

2012-03-21 @ 16:48:54
URL: http://mounth.blogg.se/
Postat av: Isabella

Du blev verkligen jättefin i håret! :)

2012-03-21 @ 21:23:32
Postat av: Michelle

Vad heter du på instagram? :)

2012-03-22 @ 12:17:26
URL: http://atlantis.blogg.se/
Postat av: Hanna

Hej Eira! Jag åker nu 12/13 och undrar vilken amerikansk organisation du hade (ISE, ASSE eller Worl Heritage osv.)



Och vad du tycker om dem! ;)

2012-03-22 @ 14:06:47
URL: http://hannainthestates.blogg.se/
Postat av: matilda

Du skrev att det var en nära vän till familjen. Men din mamma är med i en av dina videobloggar och hon ser exakt likadan ut som den "nära vännen" :s, aja love your blog! :D

2012-03-22 @ 17:47:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0