A r i z o n a

Så ni vet min vän och kommande utbytesstudent Victoria? SHE'S GOING TO ARIZONA and she's gonna live like 20 minutes away from me!! Har vetat en månad nu typ, min area rep berättade för mig om hennes familj, om skolan och allt sånt och det har varit helt sjuukt svårt att inte berätta något. Men nu vet hon och jag behöver inte vara tyst längre. Men hur stört är inte det?? Av alla ställen i hela USA så hamnar hon just här och Arizona var ändå hennes tredje val. Får låta henne berätta själv om alla roliga detaljer men här är hennes blogg om ni inte redan följer den. Hihi hoppas du får världens bästa år här i värmen bland alla palmer och kaktusar och 350 dagar av sol min vän.

1 kommentarer
Postat av: Vickan

Thank you honey! I'm so crazy excited!

2012-03-04 @ 08:59:32
URL: http://vaiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0