You may just be one person to the world, but you may also be the world to one person.

Har en liten board i mitt rum som min familj gav mig när jag kom hit med bilder från mitt svenska liv. Har fyllt på den med nya bilder, massa biljer från matcher, biobesök, danser, flyg. Mina mimmiöron hänger där, corsage från homecoming, photo booth ränder, karta över New York, New Year's Eve deadem, Candy Canes, en guide över Disneyland, Victoria's Secret kuponger och massa annat Amerikanskt :) älskar att kolla på den

När jag kommer tillbaka till Sverige ska jag printa ut massa bilder, bilder från USA, på vänner, resor, stunder och göra ett litet photo collage på min vägg med massa minnen. Det blir liksom som en personlig tavla som man alltid blir glad av att kolla på :)

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0