Laugh as much as you breathe and love as long as you live,

Kollade igenom datorn och hittade dessa bilder från i sommras och alltså åh, är så himla stolt över att kunna kalla dessa två kvinnor min mormor och min mamma. Är så stolt över vad dom är, och vad dom blivit för de bara fortsätter att stråla mer och mer för varje år.
Min mormor skickade ett kort till mig och skrev om hur hennes liv är nu. Hon gör så himla mycket. Går på prommenader i gymnastik och dans, sjunger, reser. Och hon blomstra i vartenda litet ord hon skrev. Och min fina och otroligt modiga och kärleksfulla mamma. Hon strävar alltid efter det hennes hjärta säger åt henne att göra och det är fritt från motgångar och hinder. Hon har världens största hjärta och tro på världen och jag älskar och beundrar henne så otroligt mycket för det. Hon är nog den modigaste och klokaste personen jag känner. Mina två livsnjutare. Jag hoppas att jag varje dag blir mer och mer som dem. Älskar er.


3 kommentarer
Postat av: bella

vet inte om du nämt det här men varför slutade du med cheerleading? :)



han du gick på balen med,brukar ni fortfarande prata/vara med varandra? hade ni nått på g? innan du och sebastian blev ihop. förlåt för min nyfikenhet.

2012-01-04 @ 00:32:57
Postat av: bella

vet inte om du nämt det här men varför slutade du med cheerleading? :)



han du gick på balen med,brukar ni fortfarande prata/vara med varandra? hade ni nått på g? innan du och sebastian blev ihop. förlåt för min nyfikenhet.

2012-01-04 @ 02:48:49
Postat av: Julia

Din mamma var lite lik febie från vänner :D hihi

2012-01-04 @ 23:22:07
URL: http://natgicksnett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0