Det er fordi, jeg elsker alle farver, og fordi en maler er min ven.

Igår i Pre-School klassen var en väldigt stor dag. Ute på gräset utanför skolan hade vi fått några att lämna av snö ifrån ishallen. Så när jag kom in i klassen den dagen var alla barnen helt tokiga för de var så ivriga över att gå ut i snön och leka. Så på med jackor, vantar, mössor och kängor och ut i snön och deras faces är det sötaste jag sett. Det kommer ju ingen snö här, det är varmt året runt och jag har faktiskt träffat vissa här som aldrig sett snö i hela sina liv så det var ju väldigt exotiskt. Tyckte det såg rätt kul ut med snö, grönt gräs, strålande sol och folk i både flip flop och shorts och mössor och jacka. Det är nog det närmaste till vinter man kan komma i Arizona i alla fall.

2 kommentarer
Postat av: Anonym

Är du dansk??

2012-01-26 @ 05:24:57
Postat av: Amalia

gosh, kan du danska? :o

2012-01-28 @ 17:15:42
URL: http://freish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0