The one that got away.

tänker själv åka till usa eller australien ett år. men kan inte riktigt bestämma mig för om jag borde åka så jag går i high school eller college. båda skulle vara roliga att pröva på, + att på vissa ställen räknas college året vad jag fattat. tänkte att du kanske hade någon vag aning om vad som låter roligast?
Svar: Aha vad kul! :) Jag har ju aldrig gått på College så jag tror inte jag vet mer om det än du haha. Men High School fokuserar väldigt mycket på aktiviteter utanför skolan, inte bara sporter och klubbar men danser, bonfires och såntdär. Det kan vara så att det är precis lika mycket på College det vet jag inte men jag tror att man satsar lite mer på att ha kul i High School. Sen är High Schools oftast mindre och så jag kan väl tänka mig att sammanhållningen är bättre. Men något som man får i college är mer frihet. Man blir verkligen behandlad som ett barn i skolan här och jag tror att Colleges liknar svenskt högstadie mer där man är mer självständig och har mer ansvar.

Poptart Kommer föreslå för American Bakery att importera när jag är tillbaka! Soo yummy

2 kommentarer
Postat av: Mikaela

Vart ligger american bakery?

2012-01-25 @ 01:04:12
URL: http://awesomenessinabox.blogg.se/
Postat av: Tilda

Min bror köpte pop tarts på Ica Maxi i Jönköping. Finns säkert på andra Ica affärer i Sverige med. :) Det var dock ett annat märke och fanns bara en smak tror jag.

2012-02-02 @ 22:00:23
URL: http://alti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0