Dance like nobody is watching.


En liten sneak peek ifrån dansen vi håller på med just nu :)

Har inte sådär jättemycket att säga om dagen. Det var måndag och jag var trött men det var en bra dag ändå, kul att vara tillbaka från helgen. Prata med utbytisen Pauline ett tag när jag kom hem, hon är i Iowa och det var kul att catcha up eftersom att vi inte hörts på ett bra tag. Jag har kollat på KUWT Kardashians, pratat med min pojkvän och nu tror jag att jag ska städa upp i mitt rum lite och sen slänga mig på sängen och bläddra lite i nya Marie Claire.

Av någon anledning så har jag saknat alla där borta lite extra mycket nu under helgen. Har ju tagit det väldigt bra med hemlängtan och det känns ju väldigt skönt att veta att jag klarar mig bra på egen hand. Och det handlar ju inte om att jag inte älskar er, jag älskar er 1000 varv runt jorden och mer. Men jag vill försöka fokusera på mitt liv här och jag vet ju att vi ses om inte allt för länge och då kan vi träffas och kramas hur mycket som hellst men detta som är här finns bara just nu.

Nej nu ska jag slita mig ifrån datorn och alla bloggar. Kramar

1 kommentarer
Postat av: Malin

Sweet!! Jag åker som utbytesstudent i sommar. Finns dans som ett val på High School (som ett ämne typ, eller club) eller vilken grupp dansar du med? :D

2012-01-25 @ 09:51:05
URL: http://streetlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0