You have two hands. One for helping yourself and one for helping others.

Man märker att man varit i USA ett tag när allting börjar bli så vardagligt att man inte vet vad man ska blogga om längre. Sånt som förvånade mig innan och som jag tyckte var annorlunda är ju bara ett del av mitt liv nu. Är det nånting ni vill att jag ska skriva mer om så kommentera gärna :)

Jag har fått massa med roliga besked den här veckan. Fick ett email om att jag är listad som Top 100 resebloggar av en internationell hemsida. Sebastian ringde upp mig efter skolan i tisdags och berättade att han plus 299 Amerikanare ska representera USA i ett cross country race i Australien!! Helt fantastiskt! Är såklart otroligt glad för hans skull, det är han verkligen värd. Sen så tycker jag att ni ska iväg och plocka upp ett nummer av SOLO för jag har hört att man kan hitta mig i det senaste nummret hihi.

Hej! Jag åker som utbytesstudent 12/13 och läste ett av dina gamla inlägg. Såg att du hade fått Region West Preference. Vet du vilka stater det är som ingår i just Region West?
Svar: Hej :) Jag vet inte riktigt vad din organisation räknar som region west men västra stater är väl California, Colorado, Utah, Oregon, Washington och Wyoming.

Sist jag försökte komma in på din blogg så var den låst...?
Svar: Ibland kan jag få för stunden då jag tycker det känns konstigt att vem som hellst bara kan gå in på min blogg och läsa om mitt liv och mina tankar haha men det försvinner alltid igen

Become an inspiration - check!
Svar: Gillis, tack!


1 kommentarer
Postat av: Tanya

Kan du säga vad det finns för roligt att hitta på i själva Phoenix? Jag och min bästa vän ska troligen dit i höst och bo där i över en månad, så vore kul o se vad man kan göra, Alla tips du kan tänka dig! :D Kram

2012-01-20 @ 12:24:56
URL: http://tanyamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0