Läsarfrågor

Detta kanske är en konstig fråga men vad vill du jobba med i framtiden? :) Älskar din blogg!
Svar: Åh tack så mycket, vad glad jag blir! Hm jag vet inte riktigt faktiskt. Men en av de saker som jag älskar allra mest är att inspirera människor, att motivera och påverka andra och att få dem att må bra med sig själva och se det fina i livet. Och jag skulle vilja göra något som har med det att göra, på något sätt.
Haha jag hoppas det märks lite i bloggen. Mina texter kanske inte alltid är så djupa, men jag vill att mina läsare alltid kan komma till min blogg och se att livet är fyllt av möjligheter och drömmar att uppnå, och påminnas om att älska sig själv och andra, även om det är genom en liten kort rubrik. Men, så jag har liksom inget ord på vad jag vill göra eller ett speciellt yrke, vi får se helt enkelt :)

Hej! Detta är säkert en ganska dum fråga, men efter att ha hört alla skräckhistorier om folk som blivit placerade i dåliga familjer försöker jag hitta en egen familj. Undrar bara om du vet någon familj i USA, där du bor och så, som vill ta emot en utbytesstudent 12/13?
/amanda

Svar: Vad häftigt av dig att bara ta hand om allting själv! Jag kan absolut höra med folk här. Lyckades ju faktiskt hitta två familjer till Sebastian när han behövde byta så det finns säkert någon som kan ta emot dig. Lycka till med allting. Kramar

4 kommentarer
Postat av: Carolina

SYO eller lärare kanske skulle passa då?! :D

2012-01-24 @ 10:17:59
URL: http://carrooouw.se
Postat av: Amanda

Hej! Det är jag igen, jag vill inte störa dig enmassa men finns det någon chans att jag kan kontakta dig? Genom en mejl eller liknande?

/amanda

2012-01-24 @ 15:45:27
URL: http://amandaiamerica.blogg.se/
Postat av: Amanda

Hej! Det är jag igen, jag vill inte störa dig enmassa men finns det någon chans att jag kan kontakta dig? Genom en mejl eller liknande?

/amanda

2012-01-24 @ 15:45:28
URL: http://amandaiamerica.blogg.se/
Postat av: louise

"men jag vill att mina läsare alltid kan komma till min blogg och se att livet är fyllt av möjligheter och drömmar att uppnå"



ville bara att du skulle veta att det är precis den känslan jag får när jag går in på din blogg!

2012-01-24 @ 22:28:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0