Every expert have once been a beginner

Kom hem för ett litet tag sen från Sunrise. Är helt slut nu, kommer sova hur gott som hellst ikväll.
Efter skolan i fredags åkte jag och familjen uppåt i Arizona. Somnade med 20+ utanför och vaknade upp igen och såg snö! Vi bilade i 4 timmar, kom fram till hotellet, checka in och åkte iväg igen för att äta. Vet att jag sagt det många gånger innan men allt finns verkligen i USA, man kan tex gå och äta julbord i Juni om man vill det. Vi åt på en resturang som hette Christmas Tree. Resturangen var julpyntad utanför, och inne med en stor julgran, julgodis och tapeter med granar på och allt möjligt. Haha. Ni vet hur man får bröd innan maten på resturanger. Här händer det att man får efrätt istället, som typ muffins och så, igår fick vi bullar. Även om Brittany's födelsedag är idag så firade vi henne även på fredagen så vi åkte även iväg och åt glass. Man kunde beställa någon jättestor meny, minns inte var den innehöll, men om man kunde äta upp på mindre än 1 timma fick man den i alla fall gratis. Haha USA <3

Idag gick vi upp tidigt, åt frukost och sen iväg till skid resorten. Vi tog en snowboarding klass och det var knepigt i början och jag har så himla ont i rumpan nu efter alla gånger jag ramla. Men man lärde sig rätt snabbt ändå. Har haft så himla många som sagt hur svårt det är att åka snowboard, men så farligt var det ju inte. Skidor har aldrig riktigt varit min starka sida. Minns förra gången jag åkte på skidresa, kunde inte ens åka lift utan att slå mig, tycker faktiskt att snowboarding är lättare. Det var jättekul i alla fall när man kom in i det, är faktiskt förvånad över hur mycket jag tyckte om det.

Är egentligen för trött för att blogga så vi hörs imorgon igen. Då är det Super Bowl! God natt på er :)



1 kommentarer
Postat av: matilda

Kan du inte lägga upp mer videos, t.ex från NY och LA? Btw så älskar jag din blogg, klart bästa utbytesbloggen! :D

2012-02-05 @ 21:36:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0