Elena, she's a dead ringer for katherine

Heelllo people. Såg precis ett avsnitt av TVD, tänker skriva ett snabbt inlägg, sen packa inför snowboarding imorgon och sen ska jag nana! Är hur trött som hellst. Jag är ju världens nattuggla, vilket inte är så bra när här borta och skolan börjar 7.20. Efter skolan idag hade jag unity club, och när jag kom hem gick jag ut för att sola och slockna helt haha. Pratade med Sebastian ett litet tag och sen åkte jag till California Pizza Kitchen. Tror nästan jag ätit mer pizza här än vad jag gjort de senste 10 åren. Brittany och våra vänner lyckades lura i mig att Brittany har en halvbror som jag inte vetat någonting om sen jag kom hit och att min värdmamma lämnade honom som barn och grejer, haha they had a good time about that.. Shoppade lite inne på Forever21 och sen åkte jag hem.

I Dance class fick vi ny koreograför och koreografi igår för vår intermediate dance. Den är väldigt konstig, och mörk och awkward men jag gillar den ändå. Hela kroppen på min vänstra sida är dock helt öm och jag har massa bränn märken ifrån den. Vi gör en massa konstiga grejer på marken så det är nog därifrån. Haha något min kompis berätta idag tyckte jag var jättekonstigt, de har tydligen familje toaletter här i Malls för hela familj, två toaletter för mamma och pappa och en mindre för en småtting. Allting finns i USA.

Jag och värdfamiljen åker upp till ett ställe imorgon som heter Sunrise för att fira Brittany's födelsedag och åka snowboard. Tycker det är så himla häftigt med Arizona att man kan sola sen ta bilen i 2 timmar och åka skidor och ha snö. Men det betyder ju också att jag inte kommer blogga under helgen. Är tillbaka på måndag med bilder :)
Kramar på er och ha en underbar helg!!



3 kommentarer
Postat av: Anna

är du delena eller stelena fan?

2012-02-03 @ 15:38:50
Postat av: amanda

hej på dej - igen!

jag tror nog jag frågat dehär förut för länge sen, men rekommenderar du explorius? något som du tycker varit lite sämre med dom, isåfall vad?

rekommenderar du Arizona?

Du ska veta att varje gång jag går in här och hittar ett nytt inlägg blir jag lika glad. Och jag är 100 på att alla dina läsare känner likadant, för du lyckas verkligen inspirera!

kramar på dej

2012-02-03 @ 19:15:32
URL: http://aboutanamanda.blogg.se/
Postat av: a

hahahahahaha, Elena, she's a dead ringer for katherine

2012-02-04 @ 15:03:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0