Sometimes people come into your life and you know right away that they are meant to be there

Måste berätta något som jag tycker är hur konstigt och roligt som hellst.
Jag pratade med min local coordinator i söndags och hon sa

Pascale - "I'm working on the new students right now that are coming next year, and there is this Swedish girl she has a friend that looks so much like you Eira, she could be your sister!"
Me - "Oh really? Well I have a friend that is going next year and she wished for Arizona, I think she used a picture of us together. Tell me something about her."
Pascale - "Well... she loves baking!"

Och då var jag nästan helt säker på att det var min vän Victoria haha. Åh, Victoria är världens mysigaste kompis, hon bakar hela tiden och lagar goda middagar och man får pannkaksfrukost när man sover över, tror aldrig att jag varit hemma hos henne utan att något kommit ut från ugnen haha. Hon älskar att baka.

Så jag frågade min local coordinator om hon inte kunne kolla upp namnet på den svenska studenten och idag fick jag tillbaka ATT DET ÄR VICTORIA! Hur galet är inte det? Vad är oddsen att hon kommer till just där jag är när hon kan bli placerad i hela USA? Helt knäppt men så himla kul. Vet inte om det är 100% att hon kommer hit dock, hennes profil säger California men vi får väl se. Hon kanske också kommer över här till Corona del sol High School och kan kalla sig själv en Aztec! Hur roligt hade inte det varit? Kommer i alla fall försöka se till så att min loocal cordinator fixar en riktigt bra placering för det är hon verkligen värd! In på hennes blogg :) Jag saknar dig babygirl!


2 kommentarer
Postat av: Tilda Larsson

Ännu mer vrickat: jag har varit inne på hennes blogg innan! hahah

2012-02-03 @ 08:02:44
URL: http://tiildalarsson.blogg.se/
Postat av: Alma

Gud vad roligt! Haha jag har följt båda era bloggar väldigt länge, i över ett år. Och flera andra bloggar, tex Sebastians och Paulas har jag också följt länge. :) Det är så himla roligt att alla bloggar liksom vävs ihop! :) Tack för en av de allra bästa bloggarna! Hoppas du har en riktigt bra lördag, take care!

2012-02-04 @ 21:50:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0