Every little thing counts

Jaa min pappa är här. Och jag har inte skrivit om det för man ska egentligen inte träffa sina föräldrar förens de sista par veckorna men det är detta kanske? Kan säga att jag verkligen förstår varför regeln finns där men jag kan berätta lite om det i ett annat inlägg. Han kom och hämtade upp mig imorse och vi åt frukost på starbucks och hajkade camelback mountain upp och ner på ett par timmar. Känner redan hur träningsvärken börjar smyga fram. Det var super fin utsickt på toppen och man såg ut över Tempe och Phoenix, mitt fina hem. Träffa på ett par amerikanare som varit i Sverige och visste mer om landet än var jag gör, pinsamt. Pappa testa poptart för första gången (som jag är helt kääär i) och hans kommentar var "vad är detta för jäkla stort kex med sylt på" haha åh. Det var faktiskt väldigt kul att hajka och vi hade massa sånadär snack som jag saknat under alla dom här månaderna. Vi åkte iväg till the mall snabbt och hämta upp min klänning, wihi. Sen åkte han till sitt hotell och jag hem för att duscha och vila lite och så åkte vi in till Phoenix tillsammans med familjen och vi såg på första baseball matchen för Diamondbacks (arizona) för säsongen. Arenan för utsold och underbara amerikanska spiriten var där for sure. Fattar inte riktigt reglerna för baseball men jag älskar att bara vara där. Vi vann och det sköts en massa rakter och allt det där. Kommer sakna sånt. Och aa det har varit min dag. Men idag är det också Victorias dag, min underbara vän. Suger att vara här borta när hon fyller 18 men om du ser detta vackra du så önskar jag dig världens grattis. In på hennes blogg tycker jag och skicka ett grattis med, det är hon värd. Puuusss.

4 kommentarer
Postat av: Anna

Shit vad du är vacker Eira, sjukt!

2012-04-07 @ 11:33:39
URL: http://thingsatmyway.devote.se
Postat av: matilda

Vad fin du är! :)

2012-04-07 @ 12:18:15
Postat av: Anonym

är ditt hår så där långt eller har du löshår? det är sjukt fint iaf :)

2012-04-07 @ 15:52:14
Postat av: Bea

Håller med första kommentarern :)) så sjukt vacker är du :)

2012-04-07 @ 19:16:45
URL: http://www.valeria-wildheart.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0