You are not completely dressed if you don't wear a smile.

And guess who has a prom dress?? Iiih. Den hänger i min garderob och är stor och tar plats och jag älskar den! Miljoners tack till alla som kommentarer. Det blev den vita :) Inte bara för att den fick flest votes men jag kom fram till att det var min favorit också. Älska den svarta men hade en grej i halsen på homecoming så jag ville inte göra det igen. Känner mig supernöjd i alla fall. Är taggad för prom som tusan nu. Ska boka tid för smink och hår och lite sånt. Excited to glam it up with all of my girlfriends! Önska bara att jag kunde berätta för min lilla Stockholmare vad jag kommer ha på mig så han kunde matcha men den filuren är i South Carolina ju. Dåligt. Jag får frågor om vem jag ska gå med och jag har ingen date. Har fått förfrågningar men jag går faktiskt hellre själv. Om Sebastian hade varit där hade det varit en annan sak men jag tror jag har roligare utan någon annan vid min sida hela tiden som man måste hålla sig till. I min grupp är vi mest bara en hög med vänner ändå och jag har lovat Brooke att vara singlelady med henne haha eftersom att hon och hennes pojkvän precis gjorde slut. Men nu mina älskade vänner ska jag sova för jag ska upp tidigt och se ännu en ny stat. New York, Arizona, California, Minnesota, Nevada. Det är rätt bra för ett år tycker jag! Good natt och sov gott :)

2 kommentarer
Postat av: Isabella

Tack för en superfin blogg, har kommenterat några gånger innan. Tycker fortfarande om den lika mycket :)



Jag har två frågor till dig.

1. Är du inne mycket på facebook nu? Det är något jag har funderat på till när jag ska åka. Där ser man vad alla gör hemma i Sverige, så jag tror att det lätt blir att man glömmer släppa taget. Hur har det varit för dig?



2. Läser du andra utbytesstudenters bloggar också? Varför/ Varför inte?

2012-04-07 @ 14:20:00
Postat av: Isabella

Tack för en superfin blogg, har kommenterat några gånger innan. Tycker fortfarande om den lika mycket :)



Jag har två frågor till dig.

1. Är du inne mycket på facebook nu? Det är något jag har funderat på till när jag ska åka. Där ser man vad alla gör hemma i Sverige, så jag tror att det lätt blir att man glömmer släppa taget. Hur har det varit för dig?



2. Läser du andra utbytesstudenters bloggar också? Varför/ Varför inte?

2012-04-07 @ 14:20:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0