The less you care, the happier you will be.

Ett par bilder efter dansen när jag och ett par vänner åkte till chipotle och frozen yogurt. En av dom sakerna jag älskar här, som är väldigt konstig egentligen, men det är att sitta i bilen men alla sina kompisar och dra ner fönstrerna, höja upp volymen till och sjunga (eller för det mesta rappa, för detta är USA) tills man nästan tappar rösten. Det känns fortfarande lite konstigt att man kan köra bil här som 16 åring och det är helt klart en massa mer olyckor. Fyller 18 om en vecka nu hihi so technically hade jag kunnat ta körkort om en vecka om jag fortfarande var i Sverige. Jaay! Och till de som frågar efter fler videos, anledningen till varför jag aldrig laddar upp är för att det tar 100 år. Men här är en kort, Steph ville göra en hälsning haha, hur söt är inte hon? :)) Dags för ny vecka. Har ni några planer? For me it's prom week!

3 kommentarer
Postat av: Isabella

Jag måste bara säga att jag älskar din tumblr!!! :D

2012-04-30 @ 20:44:49
URL: http://Www.alwaysandbelieve.blogspot.com
Postat av: Matilda

Hej Eira! Jag är så avis på dig, och jag kommer förhoppningsvis också åka iväg på utbytesår trean. Men jag har lite frågor.. Har du inte träffat några andra, svenska, utbytesstudenter som också befinner sig i Arizona? Har du träffat någon svensk i under ditt år ännu? Undrar amerikanerna mycket om Sverige och har du lärt dem någon svenska? Kan du inte lägga upp en video på det isf? Vore jättekul! Kraaam på dig!

2012-04-30 @ 22:06:59
Postat av: Lilly

Hej!



Går du senior year? Och vilka får gå på prom?



Älskar din blogg btw :)

2012-05-01 @ 22:40:53
URL: http://lillebil.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0