I believe that laughing is the best calorie burner. I believe in kissing, a lot. I believe in being strong when everything is going wrong. That happy girls are the prettiest. I believe tomorrow is another day, and in miracles.

Hello beautiful people! Väntar på att jag ska på dance rehearsal om en timme och sitter och tumblr:ar så länge. Gosh vad det är addicting! Jag tror att om man går in på nåns tumblr kan man nog se väldigt mycket hur de är som person för alla bilder uttrycker så mycket. Min är fylld med drömmar, beaches, vänner, kärlek och alla mysiga platser jag vill resa till nån dag. På fredag och lördag har jag mina dansuppvisningar och jag är hur taggad som helst! På fredag kommer jag inte ha några andra lektioner än dans och vi kommer uppträda 2nd och 3rd hour för alla elever och sen uppvisning på kvällen och på lördag. Minns min första uppvisning när jag var typ 6 år och kaxig, var en tough cookie och ville uppträda på Scandinavium istället för lilla palladium i Alingsås. Har aldrig riktigt varit nervös för såna grejer men det känns lite nu när man kommer uppträda för alla man känner här. Nu har vi fått alla costumes och vi kommer ha rehearsals hela veckan och bära T-shirts som promotar showen så att folk kommer och kollar. Fun stuff.

I helgen hajkade jag och familjen the Grand Canyon. Det var vår sista resa tillsammans, är helt galet tacksam över hur mycket de har tagit med mig på här! Är jätteförvånad att jag inte har en maaaasssa träningvärk för vi gick upp och ner för backar i flera timmar och när jag kom till toppen där på söndag fick jag nästan lyfta mina ben med armarna, if that makes sense. Vi sov i tält, åt bars hela helgen och kolla på alla otroligt fina vattenfall som var där. Det var superduper kallt och det regna så vi hade otur med vädret för vanligtvis kan man bada men vi hade kul ändå. Bästa med att tälta dock är att komma tillbaka till sin egna säng igen tycker jag haha. Nä nu ska jag slita mig från datorn och börja fixa mig. Loooooove y'all.

8 kommentarer
Postat av: Jasmine - Utbytesstudent 12/13

Åh vad fint! Vill så gärna se ett "stort" vattenfall någon gång under min livstid :)

2012-04-18 @ 09:55:22
URL: http://jasmineiusa.blogg.se/
Postat av: S

himla fin tumblr! mkt inspo :D kolla in min om du har lust: www.s0fias0fia.tumblr.com! thank you for an amazing blog! <3

2012-04-18 @ 16:27:01
Postat av: S

www.s0fias0fia.tumblr är det.. råka ha med ett utropstecken hehehe :D

2012-04-18 @ 16:28:12
Postat av: S

åh vad pinsamt :/ www.s0fias0fia.tumblr.com



asså jag orkar inte med mig själv, HAHAHAHA :D

2012-04-18 @ 16:28:49
Postat av: Klara

Hej! Har för mig att du skrev att din värdsyster hade blivit utvald som modell förut? (Eller är jag helt ute och cyklar?) I så fall, hur gick det för henne?

Jag tycker du har en jättefin och inspirerade blogg btw :D

2012-04-18 @ 17:32:34
Postat av: Emma

Hej! Älskar din blogg och läser den varje dag. Jag älskar verkligen hur du är så jordnära du har verkligen blivit en inspiration för mig! Jag har en fråga bara, kostar det något att bli medlem på weheartit? :)<3

2012-04-20 @ 18:22:28
Postat av: Emma

Hej! Älskar din blogg och läser den varje dag. Jag älskar verkligen hur du är så jordnära du har verkligen blivit en inspiration för mig! Jag har en fråga bara, kostar det något att bli medlem på weheartit? :)<3

2012-04-20 @ 18:22:58
Postat av: Bea

I have a question for you! Tänk dig tillbaka hur det var innan du åkte - vilken engelska du kunde då. Och tänk på vilken engelska du har nu. Hur har din språkutveckling varit? Har du haft många stunder då du "sagt fel" på engelska och sådant? xx

2012-04-22 @ 23:55:35
URL: http://www.valeria-wildheart.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0