Happy biiiirthday lovebug!

Min underbara vän, om du ser detta så vill jag bara att du ska veta hur mycket jag älskar dig på din stora dag! Och om jag fortfarande hade varit i Sverige, då hade jag hoppat på ett extra tidigt tåg från Alingsås som förra året och överraskat dig med cupcakes och ballonger och sång och pussar och kramar och paket och en massa, massa grattis för det är du verkligen värd! Minns fortfarande första gången vi pratade och vi märkte att vi hade samma star-crush haha, åh, vi märkte i alla fall att vi har väldigt mycket gemensamt än samma smak av killar. Och jag minns dagen som de första bilderna är tagna ifrån när vi låg och sola på saltholmen och när du, jag och Annika åkte in till järnroget och den där myskogubben stalka oss så att vi fick ta spårvagnen till brunnsparken, och vi gömde oss bakom en växt!! Haha fun times. Längtar så himla mycket tills jag kan hoppa in i dina armar snart igen för jag saknar ditt skratt och dina söta kommentarer och jag saknar hela dig faktiskt! Tycker om dig så himla mycket vackra du, önskar dig världens bästa dag Paulina!

2 kommentarer
Postat av: Anonym

du verkar vara en fin vän, eira!

2012-04-16 @ 14:27:50
Postat av: Anonym

EIIIIRAAA, börja fan gråta nu! Du är så fin o alla borde få en ha en vän som dig!!! Det var verkligen dagens höjdpunkt o många dagar framöver.

Jag kommer verkligen ihåg alla dessa minnen, vi har haft det så kul och flera roliga saker händer nu när du kommer hem! Kan inte väntaaaa, saknasaknarsaknar diiiiigdig! Jag älskar dig och saknar ditt skrattt

2012-04-16 @ 17:32:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0