Tumblr

Hej vänner :) Hoppas att allt är bra med er och att ni haft en strålande helg! Jag vinkade av pappa idag på flygplatsen och det var sorligt såklart, jag saknar honom här omkring nu. Men om jag har klarat Juli till April utan min älskade far så ska nog dessa par veckor gå med. Vi har haft det otroligt kul tillsammans, det var underbart att se honom igen och vi hittade på så mycket roligt medans han var här. Jag visade min skola, området, the mall, resturanger, vi åkte till vegas, hajkade, gick på baseball och hade massa djupa samtal haha. Det känns jättekul att han sett mitt liv här nu och träffat min andra familj så nu när jag kommer hem vet han vad jag pratar om.

Har fått frågor lite då och då om jag har en tumblr och nu har jag det. Jag och mina två utbytisar Victoria och Paula har en tillsamans som heter WeLoveYolo (yolo= you only live once, ifall det uttrycket inte kommit till Sverige än ;)) Älskar tumblr och weheartit och alla dom där sidorna så jag är faktiskt lite excited på att också ha en haha. Vi är alla tre väldigt äventyrliga av oss och vi kommer nog hitta på massa bus i framtiden tillsammans så den är lite av vårt dreamplace. Älskar den, den är så oss och jag är redan addicted! Follow if you feel like it.

Vet ni förresten vad som smög sig in i mitt rum igår? Jag såg nånting rom rörde sig och trodde det var damm eller nått, men så ser jag att det är en skopion! Skit äcklig och stor och den sprang omkring på mitt golv med sin tagg. Jag gick bananas och börja skrika "I HAVE A SCORPION IN MY ROOM, GET IT OUTTA HERE!!" så min värdpappa kom och sa "watch this", tar av sig skon and then no more scorpio. Hah. Sen dess har jag tassat omkring på mina tiptoes och hänger hellst inte i mitt rum just nu och jag har inga fötter på marken om jag inte måste. Det brukar tydligen vara fler nu efter att de sprejat nått medel så jag har ögonen öppna. Men då vet man ju i alla fall att man är i Arizona ;)

Nu ska jag fortsätta kolla film. Ser pay it forward som en av dom finaste filmerna tycker jag. Se den!
Puss :))


Peanutbutter and jelly sandwishes <3

2 kommentarer
Postat av: Amanda

Hej Eira!! Det har varit ett nöje att följa din blogg alla dessa månader!! Kan inte fatta att du ska åka hem snart, hehe låter som jag känner dig men det känns nästan som det!! :D Jag har en fråga!! Innan du åkte själv, var det några speciella utbytesstudent bloggar du läste och inspirerades av? Älskar att gå igenom gamla utbytesstudent bloggar (ny hobby kanske?) LYCKA TILL MED ALLT

2012-04-11 @ 20:50:52
Postat av: Alma

Jorå yolo har kommit till Sverige! Och jag är redan in love med er tumblr!! :)

2012-04-11 @ 22:55:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0