TACK!


Tons of love to you guys. You light up my day.

3 kommentarer
Postat av: SANDRA DAGH

Hej sötnos, jag hoppas verkligen att du kan hjälpa mig med det här men vi får väl se haha.



I alla fall, jag är 13 år just nu men planerar att åka till USA som utbytesstudent sista året på gymnasiet, alltså om 4 år eller vad det nu är.. så jag har dock ett tag kvar på mig osv. Men du, vet du hur det är med antagning osv? Hur vanligt är det att man INTE blir antagen & vilken organisation tycker DU att man ska vända sig till?



Kraam :D

2012-04-11 @ 15:54:05
URL: http://sandrastyles.webblogg.se/
Postat av: Olli

Har alla lärt sig att säga Eira nu eller har di helt enkelt skaffat ett enklare smeknamn?

2012-04-11 @ 17:04:49
URL: http://oollis.devote.se
Postat av: Hanna

hejj, har tänkt att bli utbytesstudent i USA och jag vill jätte gärna göra det men jag tror inte vi har råd .. :'/ vet du hur man kan få stipedium? fick du något sånt?



btw, älskar din blogg! du verkar så gullig och frammåt och allt sånt skulle också vilja leva ett liv som dig!! :)

2012-04-11 @ 22:46:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0