Came to win, to fight, to conquer, to thrive. I came to survive, to prosper, to rise, to fly.

För att vara ärlig har vissa saker varit lite svåra här och det har gjort mig besviken på mig själv och fått mig att känna mig svag och liten. Men det gav mig en chans att pusha mig själv, vara modig och kämpa. Och det gör mig stolt att gå emot motgångar för det visar att man är starkare. Det ger mig självförtroende. Jag utmanar utmaningar för de har tagit mig dit jag är idag. Jag kom hit för att växa. Jag tror att utbytesåret handlar om att göra det bästa man kan av det man får. Jag har 10 månader i landet jag älskar och kallar mitt hem, jag nöjer mig inte med annat än att ha det bäst och ta vara på varenda dag. Det är om de val man tar och med vilka ögon man väljer att se.

1 kommentarer
Postat av: Anna

snälla kan du inte utveckla vad du menar? Kan vara bra att veta vad man kan behöva uppleva som kommande utbytesstudent. Skulle vara bra, men du gör ju som du vill, din blogg är så kul att följa!

good job Eira!

2011-09-01 @ 09:52:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0