Wanderlust. Because when you stop and look around, this life is pretty amazing.

Hej Sverige! Nu är jag hemma igen! (ja, hemma)  Flagstaff var fantastiskt, hade 4 helt underbara dagar där. Jag älskar att resa och bli förvånad, överraskad och vandra nya gator. Det är verkligen av det bästa jag vet. Besökte ett college, åkte till Sedona, slide rock och lift, gick på marknad, tivoli, åt underbara frukostar och hoppade i hotellets sängar och fick se jättefina nya ställen. Det var skönt att komma ifrån 47-graders värmen för några dagar. Det var fortfarande skönt och shortsen var på om dagarna men under mina 4 dagar fick jag använda både jeans och sweatshirt och jag frös för första gången på en månad haha. Men, tro inte annat än att jag älskar att bo i Tempe där det är sol och och blå himel varje dag. Skulle inte vilja byta det för nått i världen och jag har det så himla bra där jag är. Efter 4 dagar i Flagstaff där det är grönare och mer likt Sverige var jag så himla glad över att komma tillbaka till palmerna igen. Måste plugga. Bilder kommer. Puss och sov gott där borta.

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0