Nothing is impossible. The word itself says "I'm possible"

Detta är ett såntdär, hey I'm back inlägg. Vet inte riktigt vad som hänt med mina uppdateringar. Har slutat bry mig. Drömde hela tiden om hur kul det hade varit med en stor blogg förut och jag var så ivrig på att skriva inlägg. Men är det inte konstigt hur vissa saker bara inte spelar nån roll när man når dem? Har haft läsare som berättat att jag gett dem mod att våga chansa, strunta i rädslan och skicka in den där intresseanmälan till Explorius! Jag menar, hur häftigt är inte det? Det är att förändra en annan människas liv. Har varit med på blogg.se's framsida, haft 2500 sidvisningar och med 700 läsare dagligen, 200 followers på bloglovin. Det är jag stolt över. Men jag lägger ner min bloggdröm lite för att leva en annan. Är det inte konstigt också hur man inte har en aning om vad man ska berätta när det finns så otroligt mycket att skriva om?
Jag började cheerleading i tisdags. Var i Grand Canyon förra helgen. Ska till California i Oktober. På kör för Brittany på lördag. Träffas med lite olika goa människor i helgen. Vet inte vad mer jag ska säga just nu. Är över min dejt, han hånglade upp mig mot sin bil på pakeringen på vår tredje date, classy, så jag sa hej då till honom. Jag har fått små bristningar på mitt ben och det skyller jag bagels för. Det är homecoming om typ en månad så man borde kanske hitta en klänning. Jag har pratat med South Carolina Sebbe nästan varje dag och ni borde läsa hans blog,hans skola är galet dramatisk. Min lärare köpte Män som hatar kvinnor till mig en dag. Har en bunt med brev som jag måste skicka ut till alla svennebananer. Amerikanare gillar Daim väldigt mycket mer än Djungelvrål.

Det är helt sjukt vad jag fått uppleva och under mina 2 månader här har jag minnen som aldrig kommer att försvinna. Även om allt inte är perfekt och även om vissa saker kan vara jobbiga så finns det inte en enda cell av mig som hellre hade stannar kvar. Så om du inte har ett leende kan du få ett av mina, jag har tusen just nu.
Jag tror att jag är tillbaka imorgon igen men nu måste jag sova. Puss och kram och god natt från Arizona

Junior Pic for Yearbook.

4 kommentarer
Postat av: Catrin

Underbart ju!

2011-09-30 @ 11:40:16
Postat av: fridah

jag ville bara säga att jag älskar din blogg och att man blir så himlaglad av att kika in här och läsa om ditt liv och att du själv är så lycklig som lever ditt drömliv just nu!:) men ang. de du skriver om din uppdatering, tänk kvalitet före kvantitet, de blir ju roligare för dig att skriva när du verkligen vill, och har nåt att skriva om, istället för att känna dig tvingad bara för skrivandets skull! så ska de ju inte vara:) ha de jättebra, och lev lite extra för oss som tyvärr inte har möjlighet att göra det just nu!:) kram!

2011-09-30 @ 12:31:28
Postat av: Sara

Hej!

Jag undrar lite över vad de du mött i USA har för uppfattning av den övriga världen? Är det så som man fått höra av andra att de är väldigt ovetande om hur andra länder "ser ut" eller har det? Så som att alla svenskar är blonda och blåögda, att det finns isbjörnar här etc. Som sagt, det man fått höra av de som varit där är att de mest har kunskap om sitt eget land och är väldigt okunniga om världen utanför.



p.s. Du har en fantastisk blogg



mvh Sara

2011-10-01 @ 10:43:26
Postat av: Carolina - Utbytesstudet MN, USA 2011-2012

Eira du är vacker du!

2011-10-02 @ 23:33:22
URL: http://carolinasamuelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0