Sad up, I need to sover estupidoo.

Life's fabelous! Idag har jag och alla utbytesstudenter hajkat the grand canyon. Det var otroligt vackert men förmodligen det tuffaste jag gjort på länge. 8 timmar spenderade vi i parken, upp och ner för de branta backarna, vindstilla med stekande sol och två sandwishes. Trodde faktist att jag skulle svimma ett tag men jag vandrade på. Kan säga er att jag var otroligt glad och stolt över mig själv när jag kom till toppen igen. Njöt pizza och jacuzzi till 1000 när vi var färdiga. Nu har jag krypit ner I min queen size bed och kollar på a walk to remember med mina room mates från switzerland, belgium och tyskland. Älskar att höra alla söta accenter och se en sån mix av kulturer. Kul att prata lite danska för första gången på länge också med de danska utbytesstudenterna (är halvdansk) Vi sprang just ner till lobbyn och fixa gratis soda och popcorn och nu ska vi bara cuddle till filmen. Åh jag älskar att stanna på hotell. Tycker det är jättemysigt. Speciellt om servicen är bra ;) Imorgon ska vi upp tidigt egen för att se sedona och liksom livet känns så himla bra och jag är så glad över att vara här. Har ingen aning om vad klockan är i svenneland men jag säger god natt ändå. God natt.
3 kommentarer
Postat av: Matilda

Åh! Kan knappt bärga mig själv, har läst din och Karolinas blogg ett tag (everylastminute) och har verkligen blivit heltaggad på ett år i USA. Det riktigt roliga är att mamma och pappa är på och när vi fick hem en katalog från STS sa mamma "Du kan ju ta och läsa på lite". Verkar så underbart och jag kommer inte ångra mig.

2011-09-25 @ 16:31:57
URL: http://reflectionsofmoments.blogg.se/
Postat av: Anna

Snälla kan du hjälpa mig? jag har samma grund design som du har men det funkar inte att ladda upp en ny header, den jag ska ladda upp är vit i grunden och då blir det vitt ut bakom sidomenyn.. Hur har du gjort? Snälla svara!

Skulle betyda massor!

2011-09-27 @ 14:30:14
Postat av: Sven Gustafsson

Living the life. Ha det trevligt i väst :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0