Friday Saturday Dateday

På söndag ska jag på min första amerikanska date. hihi. Blir upphämtad och vi ska se bio och äta middag. How cute is that? Tycker att man är mycket mer romantisk i USA. Tycker det är så gulligt att killar frågar ut tjejer på dates och jag ser så många par som pussas i korridorerna och håller hand, sweetheart dance, prom och homecoming, valentine's day, att tjejer bakar brownies och cookies till den dom tycker om och små saker som det bara, man visar liksom lite mer hjärta här i allt man gör. Jag upplever att man visar mer uppskattning, artighet och man hjälper varandra gärna med no problem och ett leende, och man frågar varandra hur man mår och man önskar varandra en fin dag. Jag brukade sakna det i Sverige.

5 kommentarer
Postat av: Mikaela

Åhh! Vad roligt för dig!! Håller definitivt med vi i Sverige är så grymt trÅkiga!!! Önskar och hoppas att man själv någon gång får uppleva nåt sånt nästa år när man själv är utbytesstudent!!! Äskar din blogg och keep up the good work!!!:)

2011-09-10 @ 10:41:10
Postat av: Li

Håller helt klart med att svennar är så tråkiga! Liksom killarna bjuder inte ut tjejerna här, skrev faktiskt ett blogginlägg om det igår kväll hehe :)

2011-09-10 @ 11:01:43
URL: http://lisafvenberg.blogg.se/
Postat av: Alexandra - USA 2012/13

Naaw vad sött! Får man fråga vad han heter? Alltså i förnamn bara :)



Och fan vilken skön lärare ni har;

There's a party in my tummy, jummy jummy!

2011-09-10 @ 15:16:59
URL: http://Alexandrafredblad.spotlife.se
Postat av: Lisa

åhh snälle berätta om den sen!! va roligt! äslar att läsa din blogg

2011-09-10 @ 20:44:45
Postat av: en blogg om 5 systrar

meen va gullit!!:')

Berätta^^

2011-09-11 @ 20:13:17
URL: http://systrarnabackstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0