Building pyramids are irrelevent to Egypt, candlesticks, daggers and buckets are motions, a trophy is not an award and scorpio not an insect.

Ska förmodligen börja tävla med Arizona All-Stars Cheer!!! Ska på träning på måndag med en av mina bästa vänner här Deseray och se hur det värkar. Det är utanför skolan och det är jättedyrt att gå med men jag känner verkligen att det är värt det för man kommer få göra massa tävlingar inom Arizona och sen åka och tävla i California och Las Vegas och möjligen Florida. Kommer tävla i tex Cheer Sport och det kommer vara så himla häftigt för jag har spenderat timmar genom att kolla på videos och bilder därifrån! Tror man kommer komma jättenära dem i laget och jag har verkligen saknat cheer. Ska bli så otroligt roligt att ha en cheer dräkt hängades i garderoben igen! Tränade ett tag för flera år sedan och har saknat cheer ända sen dess. Packade med mig cheershort, sporttop och skor hit - hade ju varit katastof om jag inte fick använda dem. Anyhowish så är jag så himla glad just nu. Detta kommer bli så himla kul!!

www.youbetterwork.blogg.se

  • No pads, no helmets, no mouthguards, no shin, elbow, knee, or wrist pads, no chest protection, no doughout or sideline: just a uniform and shoes.
  • If you've ever practiced facials in your mirror
  • You use more glitter than Ke$ha
  • We are driving, we, we are driving!
  • Yes it's a sport (and if you don't believe it, try it...)
  • That thing you do after running tumbling pass
  • The smell of mats
  • Running your routine whenever you are bored
  • "I can't, I have practice"
  • The day you get your music is better than christmas
  • These are not spirit fingers. THESE are spirit fingers.
  • Hole in the ozone layer? My bad I'll try to use less hairspray
  • The hair flip
  • Choreogrophy weekends
  • Team bonding comes before dates
  • "Athletes ligt weights, cheerleaders lift athletes"
  • Having bright red handprints on your thighs for slapping so hard when you clean
  • When a song sound completely different now that you're hearing it not sped up during a stunt sequence
  • "What do you mean these are not real pants? They're spendex, they count!"
  • If someone tells you it's not a sport and you immediatly pull up videos of Top Gun, Cheer Extreme and F5
  • You know your hair has been in a ponytail for too long when you try take it out and it stays up anyway
  • If you've ever walked around school doing motions without realizing it
  • You can recite every line from Bring it on
  • "Guess how many bobby pins I have in my hair right now? Seriously... just guess!"
  • Where on earth did this bruise come from?
  • I wouldn't be suprised if one day I forgot how to count past 8
  • Finish routine, wait for 2 counts, HUG EVERYBODY

3 kommentarer
Postat av: Celine Naminah

Alltså, jag vet att du har fullt upp med att leva livet nu och det gör du helt rätt i. Men jag hoppas att du ändå kan lägga några minuter på att svara mig antingen via kommentar i min blogg eller inlägg i din. Det här cheer som du nämner, vad är det? Finns det i sverige och vad heter de här i så fall?

2011-09-25 @ 21:33:43
URL: http://phantazia.blogg.se/
Postat av: astrid

gud va roligt!! lycka till! :)

2011-09-28 @ 12:58:27
URL: http://nattstad.se/thiinkastriid
Postat av: jesi

Gud vad kul! :))) Då kanske du tävlar worlds ju! Det skulle ju vara asballt.

2011-09-29 @ 10:41:02
URL: http://jesi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0