You can either be bitter or better.

Faaaaaaalll Breaaaak! Åh, är så glad. Har haft så himla mycket läxor det sista, suttit uppe sent varje natt så när jag kom hem från skolan crasha direkt. Jag gillar mitt High School så klart men det känns jätte bra att ta slippa skola och bara ha kul. Jag och sisss har gjort en lista med saker vi ska göra under lovet, den lyder såhär:

  • Go to Scottsdale Mall (ligger ca 45 min bort och dom har HM där, är så excited!)
  • Have Vampire Diaries marathon (and get Brittany addicted)
  • Get massages
  • Visit Arizona State University (USAs största universitet som ligger här i Tempe)
  • Make a rainbow cake (http://weheartit.com/entry/15300766)
  • Get Halloween costumes
  • Tech Brittany a Swedish song (vilken tycker ni jag ska lära henne?)

Har inga större planer. Umgås med vänner och ta det lugnt. Träna massa för det behöver jag.. I slutet av veckan ska jag och familjen till ett Indian reservat och hjälpa fattiga :)

En bild på min Blackberry till er som ville se. Samma mobil som Blair från Gossip Girl såg jag för några dagar sen. Vi använder samma sms signal också haha. For your information. Och varje månad dimper Victoria's Secret ner i brevlådan med rabatter och gratis underkläder. Makes you think that life is good.

2 kommentarer
Postat av: johanna

haha vill du ligga med mig då! vet inte vad de är den heter men du fattar ju?:D

2011-10-08 @ 12:06:34
Postat av: Celine Naminah

Tycker du skall lära henne Du gamla du fria. =)

2011-10-08 @ 21:56:48
URL: http://phantazia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0