Smiling is the best beauty enhancer. Why? Because it's 100% natural, goes well with everything, and can never be overdone.





Scottsdale mall var huuugge och jätte fancy. Fontäner, palmer, en bio och allt var jätterent, inte riktigt som Göteborgs Nordstan. Vi hann bara med 5 affärer. Victoria's Secret var en av dom. Dottie ville ersätta mina underkläder som värdhunden ätit upp. Servicen i den affären är helt fantastiskt! Dom har jättemånga anställda bara för att hjälpa kunderna och man blir alltid frågad"Are you finding everything okay? Is there anything I can help you with? What are you looking for?" I provrummen följer de en till rummet och frågar om man vill bli measured och så finns det en dörrklocka inne i rummet som man kan ringa om man behöver service. De frågar alltid efter ens namn och går förbi provhytten efter ett tag och säger "How's it going Eira? Do you need any help" Man kan pröva alla olika underkläds modeller de har i ens storlek och kryssa i vilka man gillar så att de kan granska affären och hitta precis vad man letar efter. Snacka om att bli behandlad som en drottning! I New York hittade jag en jättefin Sweater som jag blev helt kär i men jag köpte inte den då, dels för att jag snåla och dels för att jag tänkte att de säkert har den i Arizona också. De hade dom inte, och jag har ångrat mig enda sen dess att jag inte köpte den. Jag hitta den idag!! Så den blev min, tillsammans med ett par mysbyxor så nu ligger jag här och bloggar i min jättemysiga, fina korallfärgade mysdress. Det var det jag shoppa idag och jag kunde inte vara gladare. Brittany fick lite grejer inne på Forever21, hitta massa saker jag gillade också men åker ju till California snart och behöver spara mina pengar. Brittany och Dottie var envisa och ville inte vara med på kort idag så det blir egobilder. Ska fortsätta kolla på TVD nu, disk 4 av 6!



5 kommentarer
Postat av: Alexandra Kjellman

Är det den myströjan som var på bilden så var den SUPERFIN!

2011-10-11 @ 08:05:39
URL: http://alexandrakjellman.webblogg.se/
Postat av: Olli^^

Paradis!

2011-10-11 @ 15:44:30
URL: http://oollisplace.blogg.se/
Postat av: Jossan

Du anar inte hur mycket din blogg påverkar mig! Jag ska åka nästa år, 12/13. Är så himla rädd ibland, för att bara lämna allt, all trygghet. Men när jag läser din blogg ändras det. Du sitter där på andra sidan och bara skriver det du känner, men det betyder så himla mycket för mig och jag är säker på att fler håller med mig. Önskar verkligen att resterande månaderna blir lika lyckade och att du njuter av att leva din dröm! gör mig en tjänst, och sluta aldrig blogga! :) pussar

2011-10-12 @ 19:38:01
URL: http://jinthestates.blogg.se/
Postat av: Celine Naminah

Otroligt härliga foton. Som vanligt så lyser det glädje om dig. Men vad sjuttsiken betyder "messured"???

2011-10-12 @ 21:24:08
URL: http://phantazia.blogg.se/
Postat av: My

måste fråga vad du har för kamera, älskar färgerna på bilderna :)

2011-10-15 @ 22:35:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0