If I was to list all the things I like about you it would take a book

Hej världen. Jag lever. Som så ville min datasladd inte mer och sa hej då, åkte precis till best buy och fixade en ny så nu kan jag fungera igen. Har varit sjuk sen torsdags så har inte riktigt något att berätta förutom att dom visar galet mycket julfilmer i USA. Det är det jag spenderat min tid på de senaste dagarna, kan inte räkna hur många julfilmer jag sett på i alla fall min ena hand. Och det är inte ens December än, eller som man säger här så är det inte ens Thanksgiving. Det är det dock på Torsdag och jag är jättetaggad för att uppleva det. Min kompis satte nästan i halsen när jag berätta att vi inte har den högtiden i Sverige, tydligen har jag den godaste måltiden i mitt liv framför mig. Hmm justja, jag har börjat på en diet också, (igen). Wish me gooood luck with that. Ville bara skriva ett inlägg och säga hej. Nu ska jag fortsätta lyssna på Rihannas nya skiva och plugga.
So long people

1 kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Jag älskar julfilmer och spenderar hela december med att titta! Har du några tips nu när du kollat en massa?//Hälsningar Maria

2011-11-22 @ 15:39:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0