Wanting to be someone you are not is a waste of the person you are.

Imorse tog min värdmamma mig till doktorn. Min sjuka vill inte försvinna så nu är jag på antibiotika, blir förhoppningsvis bättre snart. Här är det ju helt annorlunda när man blir sjuk, fick betala 240 dollar för min läkartid, i Sverige hade till och med Brittany, min värdsyster täckts av försäkring om hon åkte till Sverige. Jag märker mer och mer hur mycket det finns att vara stolt över när det kommer till det lilla landet lagom, saker som jag helt tagit för givet innan. Sverige är ett bra land, men USA är dock fortfarande bättre.

2 kommentarer
Postat av: Annika

Vilken lycklig bild på dig och Pauu!! Saknar dig mitt hjärta <3

2011-11-23 @ 19:04:09
Postat av: Emma

Det här har egentligen inget med inlägget att göra, men jag undrade bara var du hade köpt din hoodie/jeansjacka som du har på många av bilderna i bloggen. Den är så snygg :)

2011-11-23 @ 20:11:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0