Live beautifully. Dream passionately. Love completely.

Jag lägger ner min blogg. Har funderat på det länge så det känns som det är det rätta att göra även om det är rätt svårt. Tycker ju det har varit superkul att uppdatera framförallt till alla fina kommentarer, har blivit rörd så himla många gånger av era fina ord så tack så himla mycket!! Vill helt enkelt lägga min tid på viktigare saker medans jag är här. Men så om några frågor om utbytesprogrammet eller whatever så feel free att maila mig på [email protected]



Ha det bäst, älskar er! So long :)



46 kommentarer
Postat av: Mami

Live beautifully. Dream passionately. Love completely. Helt rätt min älskling. Jag stödjer dig även om jag kommer sakna dina vackra utskick. Men då vet jag att du kommer kunna vara ännu mer där du är och det är så det skall vara! Älskar dig!

2011-11-02 @ 07:27:32
Postat av: Kaisa

neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!!! omg, mitt liv tog just slut </3

2011-11-02 @ 08:31:36
Postat av: Eliin

Åh va synd för din blogg var helt klart den bästa jag följt på länge!

2011-11-02 @ 09:01:58
Postat av: Lina

men neeeeeej!!

2011-11-02 @ 09:03:12
URL: http://linaelise.blogg.se/
Postat av: Jullle

NEEEEEEEEEEEEEEEEJ, du har typ den bästa utbytes bloggen just nu. Den ger mig sjuukt bra med motivation tills jag ska åka! :)

2011-11-02 @ 09:11:44
Postat av: Alexandra Kjellman

Åh, så synd, för jag tyckte himla mycket om din blogg! Men det är klart att du ska ta vara på ditt år där, det förstår jag! Hoppas du har det toppenbra! =)

2011-11-02 @ 09:32:01
URL: http://alexandrakjellman.webblogg.se/
Postat av: Celine Naminah

Nej, nämen nej. Vads ledsen jag blir. Så himlans tråkigt, vad ledsen jag blir. Måste du ta bort bloggen. Kan du inte bara liksom "arkivera" den.



Den finns ju ändå liten chans att du vill återkomma och berätta om ditt år efteråt när du inte längre är mitt uppe i det och ja, jag vet inte hur det är med andra men jag själv är otroligt nyfiken på fortsättningen "Vad händer efter eiras år, åker hon till Sverige och stannar, eller mellanlandar hon bara"?

2011-11-02 @ 09:38:33
URL: http://phantazia.blogg.se/
Postat av: Anna

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ :''''''''''(

2011-11-02 @ 09:43:43
Postat av: ANNA

ÅÅÅH DIN BLOGG ÄR MITT LIV!!! :( BÄSTA UTBYTESBLOGGEN, ÅÅÅÅHÅÅÅ VAD LEDSEN JAG BLIR NU! DU FÅR INTE, SNÄLLA!!!!!!

VILL JU LÄSA OM DITT LIV I USA, DET VAR DU SOM FICK MIMG ATT VILJA ÅKA, SNÄLLA SÖTA RARA!! <3

2011-11-02 @ 09:45:29
Postat av: ANNA

ÄVEN OM DU INTE SKA SKRIVA MER MÅSTE DU LOOOOOVA ATT INTE TA BORT DEN SÅ JAG KAN KOLLA GENOM HELA BLOGGEN OM O OM IGEN!?

2011-11-02 @ 09:46:46
Postat av: ANNA

OCH JAG SOM SÅ GÄRNA VILLE HA FRÅGESTUND.. ÅÅHHÅÅ :(

2011-11-02 @ 09:47:19
Postat av: cajsa

Synd, men tack för alla tips och allt annat du har delat med dig av!

Hoppas du får ett underbart utbytesår och får vara med om roliga saker, LYCKA TILL!!!! :D

2011-11-02 @ 10:10:23
Postat av: Anonym

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ GÖR DET INTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2011-11-02 @ 10:11:13
Postat av: Anonym

neeeeeeeeej, min favoritutbytisblogg ju!!!!!!!!!!!! men aja, gör det som känns bäst för dig :) Men du tar väl inte bort bloggen, så man kan gå tillbaka och kika i arkivet??

2011-11-02 @ 10:18:45
Postat av: ELLAN

Nej vad tråkigt, din blogg är den bästa av alla utbytesstudents bloggar. Den som inspirerade en mest. Fast jag kan förstå dig också.. Hoppas du har det super i fortsättningen!

2011-11-02 @ 10:28:19
Postat av: Lisa

Vad synd! Men det är klart att du ska ta vara på året, ha det bra och tack för en jättebra blogg! =)

2011-11-02 @ 10:47:08
Postat av: Petra

Noooo!! Va tråkigt och väldigt synd :( Hoppas att du har det helt underbart under den resterande tiden och tack för massa och massa roliga inlägg om ditt liv :D

2011-11-02 @ 10:50:40
Postat av: Amanda

Nej!!!:( nu blev jag ledsen... Snälla forsätt du har den bästa bloggen! Har du tänkt på att du kan börja uppdatera lite mindre bara?:D

2011-11-02 @ 11:29:52
Postat av: Julia

Nej, snälla lägg inte ner den! Du kan väl blogga på engelska??



Och sen tror jag att du kommer ångra dig när du kommer hem till Sverige igen att du sluta blogga. Jag blogga själv under hela mitt år och nu tycker jag det är jättekul att gå tillbaka och kolla vad jag gjorde i februari exempelvis.

2011-11-02 @ 11:42:14
URL: http://juliamtr.blogg.se/
Postat av: fridah

åh neeeeej !! :( nu blev jag ledsen på riktigt alltså.. lägg inte ner den snälla!! du kanske bara vill komma och upptadera oss lite nån gång i månaden, eller var tredje månad :(



älskar din blogg, den är så fylld av glädje och lycka! snälla ta inte bort den helt, så man kan kika i arkivet iallafall :)



sen är de klart man fattar att du vill ta vara på ditt år! :) kramkram

2011-11-02 @ 11:52:00
Postat av: Linn

SNÄLLA NEJ:((((((( JAG KOLLAR DEN FLERA GÅNGER OM DAGEN, DU HAR VÄRLDENS BÄSTA BLOGG JU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:(



fast jag förstår om du vill ta vara på ditt år och inte slösa bort all tid på bloggningen, men snälla, ibland, på engelska?



PUSSSSSSSS!

2011-11-02 @ 12:42:25
Postat av: Maja

Åh vad synd!! Tyckte om din blogg mest, men förstår dig ändå på sätt och vis! Njut av din tid i USA istället!



Kram!

2011-11-02 @ 12:54:18
URL: http://majausa.blogg.se/
Postat av: Carolina

Åh så tråkigt :( Tycker du har den bästa bloggen av alla utbytesstudenter som jag läst i alla fall.

2011-11-02 @ 13:18:03
URL: http://carrooouw.se
Postat av: emelie

Nej :( Men kan du inte bara sluta att blogga men änndå ha bloggn kvar? :( :)!!!

2011-11-02 @ 14:11:16
Postat av: Cecilia

Nej men vad tråkigt. :/ Jag förstår dig ändå att du vill njuta av din tid i USA :) Kanske du kan skriva på engelska istället för svenska:)? Som sagt jag förstår dig..

Hoppas att du kommer tillbaka någongång och bloggar kanske efter du har kommit hem till Sverige igen, Don't close this blog! This is one of the best exchange student blog I've ever read. You rock! and ENJOY your life over there!

2011-11-02 @ 14:57:24
Postat av: Jaw

NEJ VA TRÅKIGT!! :(:(:(:(

men jag förstår dig, vem vill sitta framför datorn och uppdatera när man befinner sig in the states? HOPPAS DET BLIR ÅRET DU KOMMER MINNAS I EVIGHETER!

TAKE CARE OCH TACK FÖR DIN UPPDATERING! xxx

2011-11-02 @ 15:15:45
Postat av: M

NEEJ! du är ju en utav mina favoritbloggar, älskar när jag ser att du lagt upp nya inlägg. Kan du inte skriva på engelska istället? (a). Aja, hoppas du får en fortsatt bra tid i USA! :D

2011-11-02 @ 16:24:39
Postat av: Emilia

Vad tråkigt! men lycka till med allt ♥

2011-11-02 @ 16:33:54
Postat av: Linn bengtsson

tråkigt för oss, dina blogg är grym! men lycka till med allt Eira! du kommer att komma långt! kram <3

2011-11-02 @ 17:36:44
Postat av: Jossan

Din blogg har hjälp mig så mycket, men jag tycker att du gör rätt, ta vara på din tid! Hoppas innerligt att du konmer tillbaka någon dag, men tills dess får du ha det så himla himla bäst! Tack för alla peppande inlägg osv du delat med dig av, ber dig som många andra att inte ta bort bloggen. Tusen pussar o lycka till med allt!! :)

2011-11-02 @ 17:53:57
Postat av: sara

GÖÖÖÖR DET INTE!!!! du kommer ångra dig som tusan sen! snääällllaa, din blogg är den bästa utbytis bloggen!!

2011-11-02 @ 19:02:28
Postat av: Amanda ♥

Vad synd, jag som älskar att läsa din blogg. :( Hoppas att du ändrar dig.



Kraam.

2011-11-02 @ 20:32:07
URL: http://youpushedmeaway.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Åh vad tråkigt! Att läsa din blogg är höjdpunkten på min dag haha! man blir så himla inspirerad och det är så sjukt kul att läsa om ditt liv i USA!!

2011-11-02 @ 20:48:18
Postat av: S

ÅH NEJJJJJ!!!!!! din blogg är typ den bästaste som finns!!!! men jag förstår, <3



ha det underbart in the states!!! KRAMAR

2011-11-02 @ 22:04:00
Postat av: Lovisa

All good things comes to an end. Tyvärr.

2011-11-02 @ 23:22:03
Postat av: Carro

Det är tråkigt, men jag förstår vad du menar och varför du gör det. Du verkar leva ett fantastiskt liv där nere, själv fryser man ihjäl här i WI, hahah. Men jag hoppas att det kommer gå bra resten av året och sen har vi ju faktiskt gruppen på fb också så om nånting händer kommer vi finnas där!

2011-11-03 @ 00:02:09
URL: http://sts.se/lifeon
Postat av: hej

Nej!! älskar att läsa din blogg men förstår dig! det har varit mycket roligt att läsa och se hur folk lever i USA. tack Eira :)

2011-11-03 @ 02:15:26
Postat av: EMMA

En fragestund till hade inte varit sa dumt... Definitivt en av de basta utbytessbloggarna ever!!! Keep loving, keep smiling. Enjoy your time

2011-11-03 @ 03:50:04
Postat av: Olli

No! Favoritblogg juh..... Men ja fattar att shit så sklart att du inte vill spendera en sekund framför en skärm medans du är där. Hoppas att du får ett underbart år!

100 hugs

2011-11-03 @ 10:52:03
URL: http://oollisplace.blogg.se/
Postat av: Anonym

Va tråkigt :/ men ha det så bra i fortsättningen! Din blogg var den bästa utbytesstudentbloggen jag läst :)

2011-11-03 @ 13:52:07
Postat av: fanny

Åh vad trist. Fastnade väldigt för din blogg. Du får ha det fortsatt bra I UNDERBARA USA!

2011-11-03 @ 14:46:32
URL: http://beyondmycontrol.blogg.se/
Postat av: Bea

Hon.... I totally think you're priorities are right, even though i will miss your updates and knowing something about your life. But at the same time, this is like your digital photo album.. we'll all miss it :/

2011-11-03 @ 18:02:30
Postat av: felicia

Du kommer ångra dig om du slutar, jag lovar!! jag var själv utbytesstudent 07/08 och jag tog bort min blogg. och jag ångrar mig så bittert att jag tog bort den, att inte kunna se vad jag gjorde varje dag och MINNAS!

gör INTE samma misstag som jag gjorde. Du kommer vara så glad att du fortsatte blogga om du väljer det.

GÖR NU DET RÄTTA OCH FORTSÄTT BLOGGA!!!

2011-11-03 @ 21:11:44
Postat av: emilia

Det är jättesynd att du lägger ner. Men vill att du ska veta att jag har velat åka sen jag var mindre än 10 år, och nu har du fått mig att ta tag i det och spara ihop pengar! Tack så jättemycket för att du delade med dig av en del av ditt år och gav mig motivation!

2011-11-03 @ 22:50:11
Postat av: Julia

Men nej, skojar du :( de här är den mest inspirerande och läsvärda bloggen jag läser.. förstår hur du tänker och sådär, men ååh så tråkigt. Skulle du inte kunna uppdatera bara nån gång i månaden, inget avancerat, bara så man se liite vad som hänt och hur du har det? :) haha du har ju blivit som en lite dokusåpa och det känns ju sjukt trisst att det skulle sluta såhär mitt i allt.



Sköt om dig Eira. Hugs!

2011-11-03 @ 23:26:54
URL: http://natgicksnett.blogg.se/
Postat av: en blogg om 5 systrar

neej!!!!!!!!!! din blogg gör mig på bättre humör<3!!/elin

2011-11-04 @ 15:24:15
URL: http://systrarnabackstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0