She had a way of seeing beauty in others when that person could not see it themselves.

Hej vänner. Ni är underbara! Skickar tusen pussar och kramar tillbaka till er, era kommentarer gör mig så himla glad!! Jag lovar att inte radera bloggen, vill fortfarande kunna gå tillbaka och kolla i arkivet, det är som en dagbok ju! Och jag har ännu inte skrivit mitt sista inlägg, det kommer mer bara inte lika ofta. Åh, jag tänker gifta mig med någon amerikanare, vill ju stanna här föralltid, frysa tid! Funderar på sätt för mig att stanna kvar. Sebastian sa förut att han tror jag är född Amerikanare hihi det tror jag att han har helt rätt i.
Jag mår inte toppen just nu, har många småproblem runt omkring och vänner som mår dåligt. Jag märker att så fort nånting händer här så reagerar jag 100 gånger starkare. Funderar på om det är för att I'm turning into a dramaqueen precis som alla andra amerikanare eller om det är för att det känns extra mycket eftersom att jag är utanför min trygga lilla komfortzon.

Jag kände för att skriva lite. Kanske får jag tillbaka lusten igen om jag bara bloggar när jag känner för det, inte som en rutin. Hur som hellst, jag hoppas att eran fredag blir jättefin och bara så ni vet, jag tycker om er massor! Kram igen, nu ska jag nana.
9 kommentarer
Postat av: Alexandra - USA 2012/13

Vad glad jag blir att du raderar bloggen! :D

Men har en liten önskan bara att liksom när du är klar med utbytesåret ( är en lååååååååång stund kvar men du kanske slutat blogga helt då så skriver detta nu ) då skulle det vara kul om du skrev liksom ett summerings inlägg :) liksom hur det var osv . Du fattar nog ;)

Och vill bara säga att under tiden du bloggar så har du haft den bästa utbytesbloggen , kram!

2011-11-04 @ 08:21:33
URL: http://Alexandrafredblad.spotlife.se
Postat av: Bea

GU VAD GLAD JAG BLIR ATT DU INTE RADERAR DEN IALLAFALL :D:D:D:D:D:D hihihi. love you.

2011-11-04 @ 08:26:16
Postat av: Anonym

Vad glad jag blir att du inte raderar bloggen! Du har den bästa utbytesbloggen jag läst. Love your blog!

2011-11-04 @ 13:04:51
Postat av: en blogg om 5 systrar

Åh, tur att du inte ska radera bloggen, för då skulle ja ha typ, dött! /elin

2011-11-04 @ 15:26:10
URL: http://systrarnabackstrom.blogg.se/
Postat av: Olli

Låter mycket bra!

2011-11-04 @ 18:15:02
URL: http://oollisplace.blogg.se/
Postat av: Jaw

Åh!!! This just made my day!!! Skönt att du inte ska radera bloggen. <3<3<3

2011-11-04 @ 21:18:21
Postat av: lovisa

åh!!!! jag som blev så ledsen när du sa att du skulle sluta blogga, och nu fortsätter du!! you made my day <3 du vet, din blogg får mig ännu mer att tro på min dröm :)

2011-11-06 @ 15:41:08
URL: http://lovisasundh.blogg.se/
Postat av: Alma

Åå, bra att du inte ska radera och kanske blogga ibland! Har följt din blogg sedan förra hösten och älskat den ändå sen dess men varit alldeles för dålig på att kommentera! Ville bara säga att din blogg hela tiden varit min favorit bland alla usabloggar jag följt/följer, och deeet är många! Tack för en underbar blogg och ha ett helt fantastiskt år!!

2011-11-06 @ 16:30:18
URL: http://alittlebit.webblogg.se/usa
Postat av: Celine Naminah

Kör på det, blogga när du känner för det. Jag kommer finnas kvar i vilket fall som helst och med spänning läsa det du vill berätta. =)



Du måste inte skriva varje dag.



Mitt bloggintresse går också i vågor och så tycker jag att det skall få vara. I varje fall då man inte bloggar mot betalning, men sådanna bloggar är oftast inte så kul ändå.

2011-11-08 @ 17:57:30
URL: http://phantazia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0