Why can't I be who I wanna be? I just want to be myself and I want you to love me for who I am. I've had enough, this is my prayer, That I'll die living just as free as my hair.

Jag vet att min uppdatering är crap men jag ska minsann hitta tillbaka. Jag behöver lov. Nu hellst.
Ikväll ser alla 17 åringar i Göteborg Veronica Maggio på Liseberg förutom jag, jag är för trött, slut och jag vill bara ligga på soffan och äta mina jordgbubbar och se the secret life of bees. In till videobutiken och hyr den! Jag har sett den 1000 gånger och jag kan se den 1000 gånger till, den har allt :)
2 kommentarer
Postat av: Victoria

Den filmen är så otroligt/underbar/super/vacker bra! Håller med dig, man kan se den 100 000 gånger.

Maggio spela inte ens i en timma och man hörde nästa ingen text så det var lite segt faktiskt :/ Men jag hade det bra ändå. Hoppas du hade de mysigt hemma i soffan! :D

Kram

2011-05-21 @ 13:16:22
URL: http://victorialinneaahlberg.blogg.se/
Postat av: Matilda

SV: Åh, tack så mycket :) Vad glad jag blir!

Men ärligt talat så är jag ganska avundsjuk på din blogg haha

2011-05-22 @ 09:50:32
URL: http://matildaperidot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0