Memories are too important to be forgotten

Jag vill göra ett photo album i USA. Inte ett fult med små platsfickor som man stoppar bilderna i. Jag vill klistra och klippa och måla lite, använda fina pennor. Men jag vill inte bara att det innehåller bilder utan också flygbiljetter, lite vatten från familjens pool, historier och tankar, kvitton,  material - liksom fylld med mitt Amerikanska liv. Visst, jag har ju bloggen som fungerar mycket som en dagbok men det kommer bli så kul att kolla i och jag älskar att pyssla.

Translation: I'd love to do a photo album while in America filled with memories and beautiful pictures.

1 kommentarer
Postat av: Daisy

Det tycker jag absolut att du skall göra. Bara du inte glömmer bort bloggen helt... =)



Om några år kommer du att sitta och titta i pärmen med dina barn och berätta för dem och de kommer vara aldeles fashinerade av vad deras duktiga mamma gjort.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0