Always wear you invisible crown.

Alma om Såg detta, så jäkla coolt. Kram på er alla 61 :):
Hihi kram på dig själv! ;D Ville bara säga att man blir så himla glad när man läser din blogg! Du verkar vara en sån himla vettig människa! Vet inte riktigt hur jag ska förklara men, ja. Och sen är det såklart också att du ska till USA till hösten som lockar att läsa! Vill själv dit otroooligt mycket, men det är så dyrt så jag tror inte att det kommer funka.. Men så läser jag din blogg och tänker att inget är om öjligt, funderar på ett nytt ställe där jag kan lämna in cv och skriver en imaginary-packlista till mitt fantastiska år i USA som SKA bli av! Tack så mycket för en superbra blogg!
Alma, tack fantastiskt mycket för din fina kommentar - you just brought me sunshine! Jag blir så glad just för att det är just detta jag vill försöka få fram med min blogg. Jag vill att mina läsare ska lämna min blogg och må bra med sig själva. Jag vill att min blogg ska ge plats för drömmar, glitter och färg. Jag vill boosta er, fylla på er med energi, hopp, mod och självförtroende. Därför blir jag så himla glad när jag får höra av er att det går fram - det värmer verkligen. Så tack igen!
Jag tycker det är så härligt att du är så beslutsam! Fortsätt hålla drömmen vid liv och du kommer nå den till slut. If you can dream it you can do it ;) Jag ser fram emot att höra från dig när du befinner dig i staterna! All lycka till

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0