Nevermind, I'll find someone like you, I wish nothing but the best for you.

Jag var en stolt dansk-svensk igår när jag kollade på röstningen och båda mina hemländer låg högt upp hela listan ;) Dock var det ingen låt igår som föll mig i smaken men kolla in denna låten, så himla fin och sorlig. Jag har en vän som jag alltid tänker på när jag hör denna. Vi var bästa vänner och jag brukade se upp till henne men nu undrar jag om hon ens vet att jag finns. Och jag undrar om vi kommer prata någon gång igen. Snart skiljer ett helt år oss åt och när jag kommer hem är vi så långt ifrån varandra att det är svårt att hålla ett normalt samtal. Det är verkligen tragist när det känns som om vi lika gärna kunde vara främlingar.

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0