The monster ball will set you free, New York!

WOW, vilken konsert! Trodde att jag skulle kolla en timma kanske men kunde inte slita mig sjäv från TVn. Helt fantastiskt hur en sån liten människa kan vara så stor! Gagas röst fyllde verkligen hela studiumet.
Hon ger en röst för miljontals utsötta, mobbade, trakasserade och diskriminerade människor. Till folk som känner sig annorlunda, mindre värda, missförstådda eller dömda - det är verkligen fantastiskt att hon kan röra så många människor och sprida så mycket hopp till världen.
Hon sa så mycket klokt och jag har försökt att hitta det åt er men hitta det ingenstans förutom jätte dåliga klipp.

En fantastiskt modig och öppensinnad person, jag blir inspirerad bara av att kolla på henne. Det finns verkligen anledning till varför hon kallas för Queen och förklaras som legend.

2 kommentarer
Postat av: Katt

Jusste! :) Hade jättegärna kollat men lite synd att de lägger det på en fredagkväll.. då är man ju inte hemma.. suck , men hoppas det var bra :)

Postat av: Carro :) Show me your teeth!

Åh, såg också, hon var så grym! Det är så irriterande med hennes typ haters, för det värsta är ju att dom hatar henne för att hon är liksom annorlunda och vågar vara sig själv!

2011-05-15 @ 18:59:40
URL: http://carlooos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0